مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی خبر داد

افزایش ظرفیت اردوهای راهیان نور ویژه دانشجویان در آذربایجان غربی

مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی از افزایش ظرفیت اردوهای راهیان نور ویژه دانشجویان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۵۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۷
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، میرکاظم یکانی مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی اظهار داشت: با همکاری دانشگا‌ه‌ها و اساتید ظرفیت اردوهای راهیان نور افزایش پیدا می‌کند تا از این رهگذر هر دانشجو در طول دوره تحصیل فرصت استفاده حداقل یک بار از اردوهای راهیان نور را پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه اعزام برای اردوهای راهیان نور دانشجویی استان در بازه زمانی 14 تا 25 اسفند صورت می‌گیرد، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود دانشجویان بیشتری در مقایسه با سال گذشته به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.
این مسؤول با بیان اینکه هماهنگی‌ موردنیاز با دست‌اندرکاران قرارگاه راهیان نور آذربایجان غربی در این زمینه صورت گرفته است، ادامه داد: برای رفاه حال دانشجویان تصمیم بر این می‌باشد که از هر فرد فقط 30 هزار تومان هزینه بابت اعزام اخذ شود.
مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی ضمن ابراز رضایت از اینکه برای  اردوی راهیان نور امسال برنامه‌ریزی کاربردی و مفید صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تدارک لازم برای بهره معنوی و معرفتی دانشجویان انجام گرفته است.
این مسؤول برگزاری آئین ختم صلوات و قرآن همراه با پیام‌های قرآنی، مسابقه کتابخوانی، نمایش فیلم و مستند هنرمند شهید مرتضی آوینی و فیلم‌های عمار با توجه به امکانات وسیله نقلیه را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: جهت بیان اخبار مربوط به سفر و انتقال محتوا سامانه پیامکی و کانال مجازی راهیان ایجاد شده است.
یکانی تلاش برای خودسازی معنوی دانشجویان قبل از اعزام به این اردوی معرفتی و اعتقادی را ضروری دانست و یادآوری کرد: برای بهره‌برداری هر چه بیشتر از این سفر لازم است قبل از اعزام پیرامون شهدا، آرمان‌ها و اهداف‌شان تامل کنیم.
مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی تبیین و ترویج معارف اسلامی، انتقال ارزش‌ها به نسل جوان، تلاش برای ماندگاری و اجرایی کردن مفاهیم انقلابی و دینی در زندگی جوانان را از جمله اهداف برای برگزاری رویدادهایی از این دست عنوان کرد.
وی بر لزوم تلاش برای تحکیم پیوند بین جوانان و نسل گذشته، اهتمام برای بروز و ظهور اقتدار آن دوران در دوره کنونی، مقابله با استکبار جهانی و استعمار همچنین اهتمام برای تقویت روحیه استکبارستیزی تاکید کرد و گفت: اردوهای راهیان نور در درازمدت بر تربیت و شخصیت جامعه هدف اثر می‌گذارد.
کوله بار
ارسال نظرات