خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه آبیک خبر داد

برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه دهه فجر در شهرستان آبیک

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) از برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در شهرستان آبیک خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۶۱۰۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیچ در قزوین، مسلم لطفی‌زاده فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در نشست خبری که به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر در دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: امسال در آستانه سی و هشتمین سال از پیروزی انقلاب هستیم و برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود.

وی افزود: شورای هماهنگی ستاد برگزاری دهه فجر شهرستان آبیک جلسات متعددی با حضورمسؤولین شهرستان برگزار کرده است و نتایج خوبی نیز حاصل شده و شاهد همکاری خوب بین دستگاه‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه فجر امسال گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد شد، گفت: اولویت‌های ما در برنامه امسال تحقق محورهای برنامه است.

بیش از ۷۰ عنوان برنامه که شامل دیدار با ائمه جمعه، برنامه‌های جشن انقلاب در شهرها و روستاها، برگزاری ۲۴۰ شهید شهرستان آبیک است.

لطفی‌زاده ادامه داد: یادواره شهدای چندین منطقه و یادواره شهدای فرهنگی، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده‌ها شهدا در این ایام توسط مسؤولین عطرافشانی گلزار شهدا، حضور گسترده و با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه امام صادق(ع) در این ایام است.

وی یادآور شد: در این ایام میزبان مسؤولین استانی هستیم و برگزاری یک جشن انقلاب به صورت متمرکز در شهرستان آبیک را در دستور کار داریم.

این مسئول تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های دهه فجر در ناحیه امام صادق(ع) بیان دستاوردهای نظام طی ۳۷ سال، فارغ از دیدهای جناحی، کلیت نظام موضوعی است که به صورت دقیق و عمیق به آن اشاره می‌شود و از ابعاد مختلف به مقایسه نظام پرداخته خواهد شد.

فرمانده سپاه آبیک، مطرخ کرد: بعد از ۳۸ سال زمانی که کشورهای بیگانه به دنبال ضربه زدن به نظام هستن ما در منطقه به نقش آفرینی می‌پردازیم. آمریکا در موضوع سوریه ورود پیدا می‌کرد و اجازه دخالت به ایران را نمی‌داد ولی امروز این ایران است که اجازه نداد امریکا در بین مذاکره کنندگان حاضر نشود که این یک عزت ملی است.

وی با تأکید بر اینکه این فرایندها موحب ایجاد قدرت در نظام شده است، گفت: تبیین گفتمان انقلاب و بهره‌گیری از مواضع امام خامنه‌ای؛ ما باید مواضع انقلابی امام را بازگو کنیم و در معرض افکار عمومی قرار دهیم تا در رأس تصمیمات مسؤولین قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تبیین مواضع امام علاوه بر نشست‌ها در جشن‌های انقلاب نیز به آن پرداخته می‌شود، عنوان کرد: همه مردم و مسؤولین در برنامه‌های دهه فجر حاضر شوند و مجدد تجدید میثاقی با رهبر داشته باشیم و مشت محکمی بر دهان استکبار بکوبیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) تصریح کرد: تبیین دستاوردهای نظام و بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری در اولویت تمامی برنامه‌ها قرار دارد.

لطفی‌زاده در پایان اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک نماد از رأی مجدد مردم به نظام جمهوری اسلامی است که یک مهر تأیید مجددی را بر نظام خواهند زد که موجب وحدت داخلی و ناامیدی دشمنان خواهد شد. مردم با عبور از صحنه‌های دشوار باز مهر تأیید خود را بر نظام خواهند زد.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها