فرماندار بجستان:

کاندیدها از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده نکنند/ مبادا اختلاف در دیدگاه های سیاسی ما را از ولایت فقیه دور کند

فرماندار بجستان بیان داشت: اختلاف دیدگاه‌های سیاسی همه‌جا خوب است ولی به شرطی که ما را از هدف اصلی‌مان که همان ولایت‌فقیه است دور نکند.
کد خبر: ۸۸۱۶۵۳۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین ابراهیمی در نشست هیئت منتظران بجستان ضمن اشاره به خطبه ۳۴۹ نهج‌البلاغه به محاسن انقلاب ایران پرداخت و اظهار کرد: باوجود گذشت ۴ دهه از انقلاب شکوهمند ایران می‌بینیم این انقلاب روزبه‌روز بر عظمت آن افزوده می‌شود و دلیل اصلی پایداری انقلاب، مذهبی بودن و ریشه مذهبی داشتن آن است، انقلاب‌های زیادی در جهان به وقوع پیوست از جمله انقلاب فرانسه، سوریه، الجزایر که عمر آن کوتاه بود ولی انقلاب ما چون ریشه مذهبی داشت و مادی‌گرا نبود ماند و امروز به جهان صادر می‌شود.
 
فرماندار بجستان ضمن اشاره به عمر شهدای تصریح کرد: آن طفل ۱۳ ساله که نارنجک به کمر خود می‌بندد و به زیر تانک می‌رود تا پرچم امام حسین (ع) را به احتضار دربیاورد شاید طول زندگی‌اش همش ۱۳ سال بود ولی عرض زندگی این شهید به‌اندازه کل تاریخ است.
 
ابراهیمی انقلاب ایران را یک الگو برای آزادی خواهان جهان دانست و گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ۴۰ ساله شد و امروز آزادی خواهان جهان از این انقلاب الگوبرداری می‌کنند و این در حالی است که خودمان غافل هستیم و از این موهبت الهی، کمتر بهره‌برداری می‌کنیم.
 
وی افزود: از سال ۴۲ تا ۵۷ جوانان این مملکت زحمت کشیدند و امروز نیاز جامعه درک کردن آن زمان است تا بفهمد چه اتفاقی افتاد و چگونه این انقلاب به دست آمد تا قدردان آن باشد و بدانند ابزار انقلاب ما نماز، قرآن، زیارت عاشورا، نماز شب خواندن‌ها آن‌هم زیر گلوله‌ها بود تا انقلاب احیا شود.
 
فرماندار بجستان حربه دشمن برای به بیراهه کشاندن جوانان را تهاجم فرهنگی دانست و اذعان کرد: مقام معظم رهبری در دهه ۷۰ هشدار دادند ملت از تهاجم فرهنگی مراقبت کنند تا به این شیوه دشمن امام حسین(ع) را از ما نگیرد.
 
عضو شورای تأمین بجستان ضمن تأکید به اتحاد و همدلی اظهار کرد: ما با وحدت و تک‌صدایی انقلاب کردیم و امروز نیز نیاز این انقلاب وحدت است، باوجود همه مشکلات سیاسی و اختلاف‌نظرها ولی باید در کنار هم و باید یک‌صدا و وحدت کلمه جلو دشمن ایستاد.
 
وی افزود: اختلاف دیدگاه‌های سیاسی همه‌جا خوب است ولی به شرطی که ما را از هدف اصلی‌مان که همان ولایت‌فقیه است دور نکند.
 
ابراهیمی در ادامه این نشست به بحث انتخابات پرداخت و گفت: دشمن به دنبال ضربه به‌نظام و انقلاب است و وظیفه ما حضور در صحنه‌هاست تا از این ضربه‌ها پیش‌گیری کنیم امروز حضور در برنامه‌های دهه مبارک فجر و فردا در انتخابات که سرنوشت این کشور به آن گره‌خورده است.
 
فرماندار بجستان ادامه داد: در انتخابات باید چند اصل رعایت شود، حضور مردم، اصل بی‌طرفی، عدم استفاده از امکانات دولتی برای کاندیدی و ما با توجه به این اصول در میدان انتخابات حضور داریم.
 
ابراهیمی انتخابات را ناموس نظام دانست و گفت: در بحث انتخابات، آخرت خود را با دنیای دیگران معامله نخواهیم کرد و سلامت و قانون‌مندی انتخابات بدون هیچ مماشاتی در دستور کار خواهد بود.
 
نماینده عالی دولت در بجستان در ادامه به دغدغه‌های مردم و جوانان بجستان پرداخت و اذعان کرد: مهم‌ترین دغدغه این شهر و کشور امروز اشتغال است و ما نیز بیشترین پیگیری‌های خود را در این مدت چندماهه که در بجستان هستیم به این سمت هدایت کردیم ولی در بحث اشتغال نباید چشم به دولت داشت تا بیاید کارخانه احداث کند بعد کلید را در اختیار شما قرار دهد باید کارآفرینی کرد و با مشارکت ایجاد اشتغال کرد.
 
وی افزود: دغدغه‌ی دیگر این منطقه مهاجرت است که این خود نیز نشأت‌گرفته از بیکاری است و همچنین خشک‌سالی‌های مکرر در بجستان و سرمازدگی یک‌باره و خسارت ۷۸ میلیارد تومانی است.
 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: ما مشکلات را درک کردیم و برای رفع آن‌ها قدم‌هایی هم برداشته‌ایم که ان‌شاءالله به کمک خود مردم تا حدودی این از حجم این مشکلات کاسته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها