خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل سوم وچهارم کشورتبیین شود/انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است

امام جمعه میامی به نقش تبیلغ و بیان دستاوردهای انقلاب اشاره کرد وگفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل سوم وچهارم کشور بایدتبیین شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۴۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در اولین روز از ایام الله دهه فجر در دیدار مسئولان شهرستان  در محل دفتر امام جمعه ضمن تبریک این دهه گفت: انقلاب اسلامی متعلق به ملت و نظام است و ایام الله دهه فجر فرصتی است برای بیان خدمات قریب به 4 دهه انقلاب و باید این دستاوردهای به خوبی  برای مردم بیان شود.

وی انقلاب اسلامی ایران را معجزه قرن دانست وگفت: امام راحل احیاگر دین در عصر حاضر بوده زیرا قبل از انقلاب خیلی از آموزه های دینی ما فراموش شده بود که با انقلاب اسلامی ارزش ها وآرمان های دینی احیا شد.

صفائی پور با بیان اینکه ما گذشته ای افتخار آمیز را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: این انقلاب افقی روشن وامیدوار کننده ای در پیش رو دارد .

انقلاب اسلامی ارزش های دینی را احیا کرد

امام جمعه میامی اظهار داشت: یکی از وظایف همه مسئولان را با توجه به هجمه شدیدی که از ناحیه دشمن که بذر نا امیدی را بین جوانان ما می پاشند، زنده کردن امید بین جوانان وملت ما از وظایف اصلی ما است.

وی با بیان اینکه یکی از خطراتی که ملت ونظام را تهدید می کند نا امیدی مردم نسبت به نظام است، گفت: باید همه مسئولان امید را در بین جوانان ونظام تقویت کنند.

صفائی پور عزت، امنیت پایدار، ولایت فقیه را از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری ایران دانست که باید قدردانی شود.

انقلاب اسلامی ارزش های دینی را احیا کرد

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه در این چهار دهه از انقلاب ملت ما  تمام توطئه ها و دسیسه ها را پشت سر گذاشت، افزود:  مکتب، رهبرو ملت رمز موفقیت، پیروزی ودوام نظام مقدس ایران اسلامی است.

وی به نقش تبیلغ و بیان دستاوردهای انقلاب اشاره کرد وگفت: آنچه در الویت واهمیت قرار دارد انتقال اندیشه، دستاوردهای انقلاب از نسل اول ودوم به نسل سوم وچهارم انقلاب است که باید جوانان بدانند با هزینه های زیادی چون خون شهدا این انقلاب بدست آمده است.

صفائی پور باشاره به برنامه های دهه فجر یادآور شد: برنامه های دهه فجر نماد تجدید میثاق با امام و رهبری ولایت و شهدا است.

انقلاب اسلامی ارزش های دینی را احیا کرد

انقلاب اسلامی ارزش های دینی را احیا کرد

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها