خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه فجر؛

پروژه های عمرانی مهدیشهربا حضور استاندار به بهره برداری رسید

پروژه های عمرانی مهدیشهربا حضور استاندارهمزمان با ایام الله دهه فجربه بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۸۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر ،طی مراسمی استاندار سمنان به همراه هیئت همراه از پروژه های عمرانی مهدیشهر دیدن کرد وچند پروژه افتتاح گردید.

در این مراسم ابتدا خباز وهیئت همراه ،با حضور در گلزار شهدای درجزین با نثار شاخه های گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

همچنین در این مراسم از المان فلزی تصویر شهید امید صفایی در گلزار شهدارونمایی شد.

خباز در ادامه با حضور در در جزین وبهره برداری از مخزن 1000متر مکعبی خط انتقال آب در شهرک غنچه انگوری درجزین با هدف افزایش ظرفیت مخازن وتعدیل فشار شبکه آبی درجزین،که پروژه آن سال 91 شروع به کار وبا بهره برداری از این مخزن 3800میلیون ریال هزینه شده که برای تکمیل محوطه واجرای خط ورود 3000میلیون ریال مورد نیاز است.

همچنین در این مراسم پروژه موقوفه روحی شهمیرزاد که هزینه اجرای پروژه 40000میلیون ریال براورد شده است کلنگ زنی شد.

گفتنی است این موقوفه به مساحت 1656 متر مربع وبا کاربری تجاری وخدماتی که شامل 10 واحد تجاری ،9 واحد خدماتی واداری ویک واحد رستوران وآب درمانی می باشد.

سپس فرماندار وهیات همراه با حضور در منطقه دربند ،آغاز اجرای پروژه خط تغذیه تقویتی گاز را با طول مسیر پروژه 18کیلومتری کلنگ زنی کرد که کار احداث پروژه از بهمن 95 از محل اعتبارات استانی با 72000میلیون ریال است که به طور رسمی آغاز شد.

در ادامه استاندارومسئولین شهرستانی واستانی در حسینیه تازه تاسیس شهدای گمنام شهرک انقلاب حضور یافته واز آنجا بازدید نمودند.

در پایان سفر یکروزه استاندار ،خباز وهیات همراه با خانواده شهیدان علی وحسن توفیقیان،شهید علی همتیان در شهرستان مهدیشهر که از شهدای دوران انقلاب ودفاع مقدس هستند دیدار نمود وبه مقام شامخ شهداادای احترام کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها