خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

بزرگداشت انقلاب، انعکاس خدمات 38 ساله ایران اسلامی است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت:هدف از بزرگداشت یوم الله انعکاس خدمات 38 ساله جمهوری اسلامی ایران است و یادآوری رشادت ها و نقش آفرینی مردم ایران درانقلاب است.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۷۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

طاهرخانی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در خصوص برنامه های سالروز 22 بهمن توسط این سازمان اظهار کرد: به مناسبت این ایام خجسته بسیج مهندسین استان قزوین برنامه هایی را ترتیب داده است این برنامه ها نظیر نشست روشنگری در تمام کانون های سطح استان است.

وی تصریح کرد: از مهمترین برنامه های در دست می توان از بحث مجمع به فرهنگیان در سطح استانی در تاریخ هجدهم بهمن ماه در سالن اجتماعات اقتصاد دارایی با سخنرانی عابدینی برگزار می‌شود.

طاهرخانی گفت: بازدید از موزه عبرت همرا با 40 نفر از بازدیدکنندگان در تهران و برگزاری نشست های بصیرتی و برگزاری مسابقاتی نظیر مسابقات ورزشی، قرآن، نهج البلاغه و کتابخوانی می‌باشد.

این مسئول در ادامه گفتگو بیان کرد: از دیگر برنامه ها می‌توان به یادواره شهدا فرهنگی در شال و آبیک و همچنین برنامه صبح گاه مشترک در خرم دشت اشاره کرد که جزء مهمترین اجراها در این ایام هستند.

طاهرخانی باز اهدافش از اجرای این برنامه ها این چنین اذعان می‌کند: هدف از بزرگداشت یوم الله انعکاس خدمات 38 ساله جمهوری اسلامی ایران است و یادآوری رشادت ها و نقش آفرینی مردم ایران در شکل گیری انقلاب اسلامی، چرا که مردم یکی از پایه های اصلی انقلاب هستند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در پایان ابراز کرد: بازتاب 38 سال پیروزی قهرمانانه انقلاب اسلامی را می توان در اقتدار و امنیت ایران اسلامی و سربلندی و ایفای نقش در جامعه بین الملل شاهد بود.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها