خبرهای داغ:
وزیر سابق ورزش و جوانان گفت:

حضورملیونی در راهپیمایی22بهمن پاسخ کوبنده به توطئه دشمن

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: چرا همیشه می گوییم انقلاب برای ما چه کرده، چرا نمیگوییم ما برای این انقلاب چه کرده ایم؟ مشکلات امروز ما انعکاس انتخاب خود ما است
کد خبر: ۸۸۱۸۷۲۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر دکتر عباسی وزیر سابق  ورزش و جوانان با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل شهر الوند اظهار کرد: یادآوری بسیاری  از جنایات و خباثت های دوران شاهنشاهی قابل ذکر نیستآآنان بزدلانی بودند که حتی از ایران فرار کردند و بسیاری از ثروت های ملت ایران را به تاراج بردند و امروز در بهترین بخش های آمریکا زندگی می کنند.

وی ادامه داد: امروز ما با یاری خداوند در بسیاری از علوم در رتبه های 1تا 10 دنیا قرار داریم، که البته در دوران پهلوی ما به هیچ عنوان استقلال نداشتیم، بسیاری از عرب هایی که توسط اسرائیل کشته می شدند به واسطه پشتوانه و تامین مالی و تجهیزاتی شاه ایران بود.

عباسی تبیین کرد: اما امروز بالعکس ایران نقطه امید کشور های اسلامی است، امروز ما استقلال فکری و تصمیم گیری برای خودمان داریم و اجازه دخالت به بیگانگان نمی دهیم .

این مسئول سابق گفت: حضرت امام(ره) حقیقتا اسلام را زنده کرد و امروز همه آزادی خواهان دنیا به تاثیر از انقلاب اسلامی علیه حکومت مستبد خود خیزش اجتماعی کرده و راه انقلاب را در پیش گرفته اند.

وی توضیح داد: استقلال یعنی ملتی برای خودش تصمیم بگیرد و این امر مسئولیت آفرین است، همه مردم موظف هستند تا از این موقعیت پیش آمده به خوبی استفاده کنند و البته در این راستا در برابر خون شهدا نیز باید پاسخگو و مسئول باشند.

عباسی افزود: مردم باید از این استقلال در تصمیم گیری برای انتخاب فرد اصلح استفاده کنند و مسئولیت انتخاب بر گردن خود ما است، ما نباید در آزادی ها از استقلال خود سو استفاده کنیم و موظفیم انتخاب خود را از روی اندیشه به خوبی انجام دهیم .

وی تشریح کرد: یکی از معیار های انقلاب اسلامی آزادی انتخاب و اختیار است، مردم می توانند از این ازادی استفاده کرده و سرنوشت خودشان را هدایت کنند، دومین معیار انقلاب وجود رهبری است که عادلانه این انقلاب را به پیروزی رساند و هدایت کرد، یکی دیگر از معیار های این انقلاب وحدت ملت و مردم جامعه است .

وزیر پیشین ورزش و جوانان با بیان راه های زنده نگاه داشتن انقلاب گفت: دشمن به دنبال این است که عامل این وحدت یعنی رهبری نظام را تضعیف کنند و ما یابد با وحدت خود از انقلاب و رهبری حمایت کنیم.

یکی از ابزار های دشمن در تخریب انقلاب ، تضعیف دیانت جوانان است که با استفاده از تجهیزات ماهواره ای و شبکه های اجتماعی آن را دنبال میکنند .

عباسی تصریح کرد: اگر روزی بیاید که مسئولان جامعه از طبقه متوسط جامعه بالاتر باشند یعنی داریم به سمت حکومت طاغوت حرکت می کنیم و نمی توان مدعی ادامه دهنده راه امام باشیم، حتی اگر نزدیکترین فرد به امام باشیم، این یعنی انحراف ایجاد گردیده است.

 وی ادامه داد: با شرایط کنونی جهان، انتخابات آینده ایران به قدری مهم است که حتی ممکن است  انتخابات سرخ ایجاد شود، یعنی ما می توانیم تاثیر گذاری ایده آل داشته باشیم و انتخابات 2009 را تکرار کنیم.

این کارشناس توضیح داد: ما باید در انتخابات کسانی را انتخاب کنیم که منتظم به امور و قوانین انقلاب باشند و اولویت های مردم را را برای خود مهم بداند نه اینکه به دنبال اشرافی گری باشد.

وی اذعان کرد: چرا همیشه می گوییم انقلاب برای ما چه کرده، چرا نمیگوییم ما برای این انقلاب چه کرده ایم؟  مشکلات امروز ما انعکاس انتخاب خود ما است، باید بدانیم بعد از38 سال هیچ خدشه ای به آرمان های انقلاب وارد نشده است .

عباسی در پایان گفت: امروز دشمنان ما تمامی اعمال مردم ایران و وحدت ما را زیر نظر دارند و حضور میلیونی ما در راهپیمایی روز 22بهمن نشانه وحدت بزرگ ما برای پاسخگویی به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است و به همین دلیل دشمنان ما جرات مقابله عددی در مقابل ملت ایران را ندارند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها