خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی قزوین:

انقلاب نباید به دست دلدادگان آمریکا بیوفتد

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی قزوین گفت: به فرموده امام ما وظیفه داریم نگذاریم این انقلاب به دست نامحرمان بیوفتد و نباید بگذاریم به دست کسانی بیوفتد که دل داده آمریکا هستند.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۵۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به مناسبت دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زینب (س) مراسم جشن با حضور خواهران شهر مهرگان در مسجد امیر المومنین (ع) برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام  تقی خانی مسوول نمایندگی بسیج دانشجویی در این  مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، انقلاب را زمینه غلبه بر ظالمان دانست.

تقی خانی در ادامه: در دوران پهلوی ستم هایی که به مردم ایران شد در هیچ دوره ای رخ نداد، از جمله این ستم ها شکنجه هایی بود که توسط ساواک به مردم داده می شد چرا که خیلی از زندانی های دوران پهلوی به طور مخفیانه به شهادت رسیدند و کسی از سرنوشت آنان خبر ندارد .

این مسوول افزود: محمد رضا پهلوی تمام اهدافش  نابود کردن اسلام بود، چرا که  درباریان و کسانی که در کنار پهلوی بودند به دنبال منافع وخوش گذرانی خود بودند و تمام این برنامه ها را انگلیسی ها و آمریکا یی ها به آنان جهت نابودی اسلام تعلیم میدادند، به طوری که میگفت باید ایران به امریکایی ها و انگلیسی ها حق توحش بدهند .

مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی قزوین تبیین کرد: ما امروز باید بدانیم که این انقلاب چگونه بدست آمده  خون هایی برای این انقلاب آرامان ها ریخته شده است و باید بدانیم  انهایی که در دوران انقلاب رفتند کار حسینی کردند و ما که ماندیم باید کار زینبی کنیم در غیر این صورت هر کس با انقلاب نباشد، یزیدی است چرا  که  هر کدام از ما باید گویای انقلاب باشیم .

تقی خانی در پایان گفت: به فرموده امام ما وظیفه داریم نگذاریم این انقلاب به دست نامحرمان بیوفتد و نباید بگذاریم  به دست کسانی بیوفتد که دل داده آمریکا هستند.

همه ما وظیفه داریم سه چیزه مهم را که انقلاب از ما خواسته است یعنی خودسازی و جامعه سازی و هر وظیفه ای که هر کس چه مدیر و چه مردم  دارد به نحو احسن انجام دهند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها