خبرهای داغ:
به مناسبت روز پرستار:

از پرستاران درمانگاه پاکروان تقدیر شد

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و بمناسبت روز پرستار، اعضای روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) از کارکنان درمانگاه پاکروان تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۷۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیچ در قزوین، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و بمناسبت روز پرستار، اعضای روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) به منظور قدردانی از کارکنان درمانگاه پاکروان تشکر کردند.

سرهنگ سید حسین حسینی نسب معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در دیدار با آقای مرادی معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی و بی دریغ این ارگان اظهار کرد: پرستاران قشری زحمت کش و بی توقع هستند که زینب وار به کار خود ادامه می دهند و در زمان سختی مرحمی هستند بر مشکلات مردم، که این امر قابل ارج گزاری است.

حسینی نسب ادامه داد: عرض ارادت و خدا قوت می‌گوییم به آنان چرا که برای اعضای سپاه و دیگر نیرو های قزوین خدمات شایانی انجام داده اند و آرزو داریم که با عنایت پروردگار در راه شهدا قرار بگیرند .

مرادی نیز در ادامه این دیدار اذعان کرد: جامعه پرستاری جامعه ای است که مایه دلگرمی هستند و این اقشار دلسوز و زحمتکش جز محبت و احترام هیچ انتظار دیگری از جامعه ندارند.

وی تبیین کرد: جامعه پرستاری اصلا نگاه مادی به شغلشان ندارند چرا که شغلی است که اصلا نمی‌شود با مادیات مقایسه کرد.

مرادی در ادامه گفت: من همیشه به پرستاران می‌گویم که شغل شما عبادت است، وقتی که با نیت پاک خدماتی را ارائه می‌دهند هرکاری که می‌کنند عبادت است.

مرادی ضمن اشاره به خاطره ای از شهید محمد نیا اذعان کرد: شهید محمد نیا شب ها برای خواب به خانه نمی‌رفت و همیشه در درمانگاه می‌ماند، وقتی که دلیلش را از آن بزرگوار می‌پرسیدند جواب می‌داد که خوابیدن کار بیهوده ای است که ما انجام می‌دهیم، اما وقتی که در درمانگاه هستم و هربار کسی مرا بیدار می‌کند و خدمتی انجام می‌دهم تا همین اندازه، حکم عبادت را برایم دارد و از آن لذت می‌برم.

مرادی معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: جامعه پرستاری نگاهی عاشقانه به

در پایان این دیدار اعضای روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) با اهداء گل به تمامی اعضا و کارکنان درمانگاه پاکروان در تمامی بخش ها من جمله پرستاران عزیز و زحمتکش تشکر و خسته نباشید گفتند.

ما نیز وظیفه خود می‌دانیم که از زحمات بی بدیل این عزیزان قدردانی کنیم و خدا را شاکریم که شاهد پرستارانی دلسوز هستیم و امیدواریم تمامی مسئولان ما این چنین دلسوزانه عمل کنند.

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها