گزارش تصویری؛

تجدید میثاق با شهدا در فارسان

همزمان با ایام جشن سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم مهمانی لاله ها با غبارروبی، عطر افشانی و گلباران گلزار شهدای فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۰۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم غبار روبی مزار شهدای شهر فارسان با حضور مردم ولایت مدار و جمع کثیری از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد. تا بار دیگر با آرمان های شهدا و اما شهدا تجدید میثاق کنند.

در این مراسم ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، حاضرین با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند و با نثار گل از مقام شامخ شهیدان تجلیل و یاد و نام آنها را گرامی داشتند.

خدامراد حیدری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فارسان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: این غبار روبی و عطر افشانی به مناسبت ایام الله دهه فجر و با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا برگزار شد و امیدواریم که بتوانیم رهروان واقعی این شهیدان باشیم.

حضور مردم نشان می دهد که ما همچنان پاسدار خون شهدا هستیم

وی افزود: زیارت قبور مطهر شهدا نماد حفظ و احترام به ارزش های انقلاب و اسلام است و حضور مردم نشان می دهد که ما همچنان بر عقاید خود مانده ایم و پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آنها هستیم.

خون شهداست که این انقلاب را زنده نگه داشته است. مطمئنا توقعی که شهدا از ما دارند سیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار