در یادواره شهدای فرهنگی اردل عنوان شد:

شهداء الگوی جامعه در مسیر رسیدن به کمال هستند

پیمودن راه حق و رسیدن به کمالِ سعادت، خاص انسانهاست و در جامعه ای که شهداء الگو باشند آن جامعه با داشتن چنین پیشواهایی بهتر وسریعتر راه حق را می پیماید.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۴۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام الله دهه فجر،‌ یادواره شهدای فرهنگی شهرستان اردل با حضور مسئولین، اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در این مراسم معنوی، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء وتبریک فجر انقلاب سخنانی در خصوص یادواره شهداء فرهنگی بیان نمود .

فرمانده سپاه ناحیه اردل افزود: در این برهه از زمان وظیفه قشر عظیم فرهنگیان در پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بسیار حساس می باشد.

وی با بیان آیه شریفه ای از قرآن، تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء را از وظایف خطیر و بسیار مهم دانست.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان اردل، فرهنگ را برگرفته از ریشه، تاریخ، باورها و اعتقادات دانست که آن هم خداوند به انسان عطاء نمود.

بهرامی افزود: پیمودن راه حق و رسیدن به کمالِ سعادت، خاص انسانهاست و در جامعه ای که شهداء الگو باشند آن جامعه با داشتن چنین پیشواهایی بهتر وسریعتر راه حق را می پیماید.

بهرامی خاطرنشان کرد: این شهداء والا مقام که خود دارای علم و دانش و فرهنگ بودند، باشناخت و معرفتی کامل به دیدار حق رفتند و اکنون گرامیداشت یاد و خاطره آنان چراغ راه هدایت سایرین می شود.

در این مراسم معنوی کلیپهایی در وصف شهدا پخش شد و پایان بخش جلسه تجلیل از خانواده معظم شهدای فرهنگی با اهداء لوح تقدیر بود.

این مراسم معنوی با حضور خانواده معظم شهدای شهرستان اردل، امام جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین بسیج فرهنگیان،‌ و حدود 400 نفر از فرهنگیان بسیجی عضوکانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش وپرورش شهرستان اردل در سالن مهرگان اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

ارسال نظرات