خبرهای داغ:
در یادواره شهدای فرهنگی اردل عنوان شد:

شهداء الگوی جامعه در مسیر رسیدن به کمال هستند

پیمودن راه حق و رسیدن به کمالِ سعادت، خاص انسانهاست و در جامعه ای که شهداء الگو باشند آن جامعه با داشتن چنین پیشواهایی بهتر وسریعتر راه حق را می پیماید.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۴۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام الله دهه فجر،‌ یادواره شهدای فرهنگی شهرستان اردل با حضور مسئولین، اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در این مراسم معنوی، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء وتبریک فجر انقلاب سخنانی در خصوص یادواره شهداء فرهنگی بیان نمود .

فرمانده سپاه ناحیه اردل افزود: در این برهه از زمان وظیفه قشر عظیم فرهنگیان در پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بسیار حساس می باشد.

وی با بیان آیه شریفه ای از قرآن، تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء را از وظایف خطیر و بسیار مهم دانست.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان اردل، فرهنگ را برگرفته از ریشه، تاریخ، باورها و اعتقادات دانست که آن هم خداوند به انسان عطاء نمود.

بهرامی افزود: پیمودن راه حق و رسیدن به کمالِ سعادت، خاص انسانهاست و در جامعه ای که شهداء الگو باشند آن جامعه با داشتن چنین پیشواهایی بهتر وسریعتر راه حق را می پیماید.

بهرامی خاطرنشان کرد: این شهداء والا مقام که خود دارای علم و دانش و فرهنگ بودند، باشناخت و معرفتی کامل به دیدار حق رفتند و اکنون گرامیداشت یاد و خاطره آنان چراغ راه هدایت سایرین می شود.

در این مراسم معنوی کلیپهایی در وصف شهدا پخش شد و پایان بخش جلسه تجلیل از خانواده معظم شهدای فرهنگی با اهداء لوح تقدیر بود.

این مراسم معنوی با حضور خانواده معظم شهدای شهرستان اردل، امام جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین بسیج فرهنگیان،‌ و حدود 400 نفر از فرهنگیان بسیجی عضوکانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش وپرورش شهرستان اردل در سالن مهرگان اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار