مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: از دستاوردهای برتر فناورآنه و نوآورانه برای تجاری سازی حمایت می شود.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۸۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت:  در سالی که مزین است به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، هفتمین نمایشگاه توانمندی های دانشجویان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای و دومین نمایشگاه کار استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است .

آقای تجویدی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر فناورانه و نوآورانه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته و بسیج علمی پژوهشی از دستاوردهای برتر برای تجاری سازی حمایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن دست ساخته ها ، پروژه های دانشجویی و طرح های نوآورانه و ایجاد فضای تعامل بین صاحبان صنایع و صنوف به عنوان کارفرما و دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به عنوان کارفرما با حمایت بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری برگزار گردیده است .

تجویدی گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۷۰۰ متر مربع در قالب ۳۰ غرفه برپا گردیده و علاوه بر آموزشکده های فنی و حرفه ای استان ، ۱۴ شرکت صنعتی بزرگ و متوسط و اتحادیه های صنفی حضور دارند .

گفتنی است؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام  استان چهارمحال و بختیاری نیز از هفتمین نمایشگاه توانمندی های دانشجویان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای و دومین نمایشگاه کار در شهرکرد بازدید کرد وبر حمایت سازمان بسیج علمی پژوهشی از دستاوردهای برتر برای تجاری سازی تأکید داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار