عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم:

مجلس در حمایت از راهیان نور مصمم است

حجت الاسلام نوروزی گفت:کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس همانند سایر کمیسیون ها در پشتیبانی و تقویت راهیان نور مصمم است.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۶۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۸
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم در خصوص اهمیت اردوهای راهیان نور و حمایت مجلس از این حرکت پر برکت اظهار داشت:کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس همانند سایر کمیسیون ها در پشتیبانی و تقویت راهیان نور مصمم است و آن را جریان تاثیر گذاری در جهت حفظ و انتقال ارزش ها و رشادت های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه می داند و ما نمایندگان مجلس،حمایت قاطع خود را از «راهیان نور» اعلام داشته و آن را یک حرکت جدی برای شکوفایی، بالندگی و تثبیت روحیه ایثار و شهادت اعلام می داریم.
 
وی ادامه داد: میراث پر ارزش دفاع مقدس نشان از عظمت ملی، قدرت،صلابت و ایستادگی ملت ایران دارد و شایسته است این تاریخ ماندگار گرامی داشته شود چرا که یادآور رشادت های جوانان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان امروز و فردای جامعه است.
 
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اضافه کرد: رفتن به مناطق عملیاتی دفاع مقدس بهترین رویکرد برای انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس است چرا که این نوع سفرها تاثیر گذار تر از سایر سفرهاست.
حجت الاسلام نوروزی تاکید کرد: هم افزایی و استفاده از رسانه ها در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس اثر گذار است اما در صورتی که زائری با رفتن و سیر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس همگام شود، اثر گذاری آن دو چندان خواهد شد.
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار