خبرهای داغ:
با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه دامغان؛

جشن بزرگ ایام الله دهه فجر در شهر کلاته رودبار دامغان برگزار شد

به همت حوزه مقاومت و پایگاه‌های بسیج شهر کلاته رودبار شهرستان دامغان مراسم جشن بزرگ ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه دامغان در مسجد جامع کلاته رودبار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۷۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سرهنگ محمد خوشقدم در این مراسم تفکر انقلابی را ضامن حفظ ارزشها و دست آوردهای انقلاب اسلامی و نظام دانست و اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و همه دستاوردها، پیروزی‌ها، پیشرفت‌ها در طول 38 سال عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه ایستادگی مردم و اصل مترقی ولایت فقیه به دست آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان مسئولان و علما خواست فرصت منابر و مراسم‌ها را برای بیان رویش های فراوان و دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی غنیمت شمارند و البته تهدیدها و چالشهای پیش رو و وظایف و حقوق متقابل مردم و مسؤولان در نظام اسلامی را با هدف کاستن از مشکلات جامعه متذکر شوند.

خوشقدم خاطر نشان کرد: فقط در نگاهی گذرا به دستاوردهای انقلاب می توانیم ببینیم روستاهایی که آب شرب، برق، گاز، مدرسه، راه، تلفن و هیچ گونه امکانات رفاهی نداشتند، امروز تمامی این نعمت‌ها را به برکت انقلاب و روحیه جهادی فرزندان این ملت در اختیار دارند و روستاهای کشور ما از منظر فرهنگی نیز رشد زیادی داشته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها