سردار سلیمانی در جمع نمازگزاران حسینیه شهدای بسیج:

هر چه داریم از تفکر امام(ره) و ایثارگری های شهداست

سردار سلیمانی با اشاره به سیر تحولات انقلاب اسلامی از آغازانقلاب تا به امروز گفت:هر چه داریم از تفکر امام و ایثارگری های شهدای گرانقدر است.
کد خبر: ۸۸۲۰۶۳۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی رئیس سازمان اردویی راهیان نور وگردشگری بسیج در جمع نمازگزاران حسینه شهدای بسیج سازمان بسیج مستضعفین به مناست ایام الله دهه فجر اظهار داشت: درسال 1353 شاه ایران در یک کنفرانس اشاره می کنند به اینکه، مردم چیزی متوجه نمی شوند؛ در دورانی که مصوبه ملی شدن صنعت نفت قانونی شد و نخست وزیر وقت آقای ازهاری در کمیسیون نفت در مجلس حاضر می شوند و با عتاب و شتاب خطاب  به نمایندگانی که خواهان ملی شدن صنعت نفت هستند می گوید که شما نمایندگان به دنبال چه هستید؟ زمانی که تفکر و نبوغ ایرانیان توان ساخت محدودترین مصنوعات را ندارد چطور توان اداره کردن یک پالایشگاه را دارد؟ 
 
وی ادامه داد: چنان تفکری  حاکم بر فضای کشور در دوران ستم شاهی بوده که حتی در این گفته های ازهاری لفظ عدم توان اداره یک پالایشگاه بیان شده نه ساخت آن.
 
مسئول سازمان اردویی بسیج با اشاره به سیر تحولات  انقلاب اسلامی از آغاز انقلاب ،جنگ تحمیلی ،مسئله هسته ای و مسائل پیرامونی آن واین مقابله غرب حرکتی در جهت خدشه دار کردن وگرفتن تفکر امام (ره) دانست و تاکید کرد:هر چه داریم از تفکر امام و ایثارگری های شهدای گرانقدر است.
 
وی اضافه کرد: دشمن تمام توان خود را در راستای مبارزه با تفکر امام بکار گرفته و مسائل مطرح شده بهانه ای بیش نیست. سردار سلیمانی در همین زمینه اشاره ای به مطرح کردن گزینه نظامی از سوی دشمنان نظام درطول سالیان اخیر اشاره نمود
 
سردار سلیمانی تصریح کرد: دشمن مهمترین گزینه ای که بر روی میز گذاشته،گزینه فرهنگی است و اعتقاد دارد اندیشه امام مانع گسترش  و استعمار انان خواهد شد. وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن در راستای تهی کردن تفکر جوانان از تفکر امام(ره) است، بیان داشت :در دوران جنگ تحمیلی 8 ساله رزمندگان با دست خالی در برابر تهاجم دشمن تنها با انگیره قوی الهی ایستادند و توانستند بر دشمن غلبه کنند علی رغم تقابل نابرابر.
کوله بار
ارسال نظرات