فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش ولایت در جاسک گفت : ما انقلاب را حفظ کردیم چون مردم ما بر مبنای باورهای دینی و با تکیه بر ایمان پای این انقلاب ایستادند .
کد خبر: ۸۸۲۰۷۰۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جاسک ؛ امیر عباسی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت ارتش در نشست بصیرتی بسیجیان ناحیه جاسک اظهار کرد : برای تحقق یک نظام حکومتی مولفه ها و شاخصه هایی لازم است ، اول اینکه هر تغییری نیاز به رهبری دارد و ما با رجوع به انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم که علمدار و پرچمدار این تغییر حکومت بر اساس مشی باورهای دینی و اعتقادی که برگرفته از سرمایه یک ملت بود، صورت پذیرفت .

وی گفت : نظام انقلاب اسلامی با کودتاهایی که در دنیا صورت گرفت قابل قیاس نیست که بتوانند هم منجر به تغییر نظام و هم بتوانند خودشان را حفظ کنند زیرا تغییر انقلاب در ایران بر مبنای اعتقادات الهی بود و در سایر کودتاها بر مبنای نیروهای مسلح و ارتش استوار بود .

فرمانده منطقه دوم ولایت ارتش افزود : تغییر وضعیت از ستمشاهی به انقلاب اسلامی بسیار دشوار بود و در حفظ و استمرار انقلاب گردنه های بسیاری در طول تاریخ پشت سر گذاشتیم که هر کدام از این گردنه ها می توانست طومار انقلاب را برچیند . گردنه ترورها ، گردنه دفاع مقدس با 8 سال جنگ و تقدیم چند هزار شهید ، جنگی که در آن هدف اساسی رژیم بعث و در راس آن صدام فقط تصرف مرزهای ما نبود بلکه درهم پیچیدن طومار انقلاب بود و می ترسیدند که این انقلاب نشر پیدا کند و الگویی برای سایر کشورها باشد .

عباسی خاطر نشان کرد ، ما انقلاب را حفظ کردیم چون مردم ما بر مبنای باورهای دینی خودشان پای این انقلاب ایستاده بودند و تکیه شان فقط ایمان بود و آنچه که الان ما را دارد تهدید می کند جنگ نرم یا شبیخون فرهنگی حمله به مغزها و قلبهاست و با هدف قرار دادن ایمان جوانان در صدد متزلزل کردن باورها و اعتقادات آنان می باشند

وی افزود :امنیت کشور ما در گرو وحدت است ، همان وحدتی که در زمان دفاع مقدس شیعه و سنی و فرق مختلف در صحنه نبرد بودند و با تقدیم شهدایی در پیروزی انقلاب سهیم بودند .

ارسال نظرات