خبرهای داغ:
جانشین تیپ 116 شهید صفوی قزوین:

انقلاب اسلامی کشور را از زیر یوغ چکمه‌های ظلم رها ساخت

جانشین تیپ 116 شهید صفوی قزوین گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی بود که با ظهور خود ملت و کشور ایران را از زیر یوغ چکمه‌های ظلم و ستم رها ساخت.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۷۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر مراسم جشن بزرگ انقلاب ویژه کارکنان و خانواده‌های قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین با حضور مسؤولان در سالن اجتماعات 29  فروردین این قرارگاه برگزار شد.

سرهنگ ستاد موسی نظری جانشین تیپ 116 شهید صفوی قزوین در این مراسم با گرامیداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی بود که با ظهور خود ملت و کشور ایران را از زیر یوغ چکمه‌های ظلم و ستم رها ساخت.

وی با اشاره به اقتدار و پیشرفت‌های پیش روی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ملت غیور ایران به ویژه جوانان این مرز و بوم با تلاش‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های خود در برابر تمام توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان ایران اسلامی مقاومت کردند و امروز توانسته‌ایم به پیشرفت‌های بزرگی از جمله هوافضا، نظامی، صنعت و پزشکی دست پیدا کنیم.

جانشین تیپ 116 شهید صفوی قزوین با اشاره به دشمنان ایران اسلامی ادامه داد: دشمنان ملت ایران اسلامی همیشه در تلاش هستند تا بین مسؤولان و مردم نفاق و اختلاف بیاندازند تا با این بهانه ناامیدی و یأس را در بین جامعه ترویج داده و مردم را از انقلاب اسلامی مأیوس کنند.

گفتنی است، در مراسم جشن بزرگ انقلاب برنامه‌های شاد هنری، فرهنگی و مذهبی به منظور ایجاد شادی و نشاط و تقویت باورهای دینی و اعتقادی برای کارکنان و خانواده‌های قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها