بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل به مناسبت 22 بهمن؛

حفظ عزت و کرامت ملت انقلابی ایران،سرلوحه امور کشوری قرار گیرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین بهار پیروزی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۲۰۹۵۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی، خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های  اردبیل به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین بهار پیروزی بیانیه ای صادر کرد.
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در بیانیه خود با اشاره اینکه ماه بهمن ماه خاطرات شیرین و ماه دلاورمردی ها و رشادت های جوانان پاک،مومن و انقلابی است که با از جان گذشتگی در راستای حفظ آزادی و استقلال و رهایی از یوغ استبداد و استعمار به پا خاسته و حیات واقعی خود را به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی مطالبه نمودند، آمده است:امروز و پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب و به بار نشستن خون شهیدان این مرزوبوم، جمهوری اسلامی ایران  در اوج اقتدار و به عنوان قدرت درجه ی اول در سطح منطقه و طلایه دار جنبش های علمی ، فرهنگی، سیاسی، نظامی و در یک کلام پناهگاه امن آزادی خواهان و مایه ی عذاب مستکبران و زورگویان و مستبدان عالم  است.
 
این بیانیه می افزاید:به رغم توطئه های روز افزون استکبار جهانی علیه انقلاب ، جمهوری اسلامی به الگویی ممتاز و فاخر برای ملت ها و آزادی خواهان در اقصی نقاط جهان و در خط مقدم مقابله با نظام های ظالم و خودکامه قرار گرفته است.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در آستانه یوم الله 22 بهمن و به دنبال فضاسازی ها و تبلیغات مسموم رسانه های غربی مبنی بر عدم حضور ملت در راهپیمایی آن روز در بیانیه خود اعلام داشت: دانشجویان بسیجی همچون سال های گذشته همراه و همگام با سایر اقشار ملت، ضمن حضور گسترده و همه جانبه در راهپیمایی، از عموم ملّت شریف ایران جهت حضور در این حماسه ی بی نظیر دعوت می کند تا با حضور پرشور خود،پاسخ یاوه گویی های دشمنان را بدهند.
 
در این بیانیه با اشاره به رجزخوانی های اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره شده و آمده است: به دنبال رجزخوانی ها و تهدیدات اخیر رئیس جمهور آمریکا و اعمال تحریم های جدید از سوی وزارت خزانه داری ایالات متحده علیه اشخاص حقیقی و حقوقی، ضمن هشدار به دولتمردان آمریکا مبنی بر اینکه دوران تهدید، ارعاب و تحریم ملت ایران سپری شده است و نتیجه ی آن تقویت عزم و اراده ی ملی و پیشرفت و خودکفایی در عرصه های مختلف برای جمهوری اسلامی ایران بوده است.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در ادامه بیانیه خود با یادآوری سخنان حکیمانه ی مقام معظم رهبری مبنی بر غیراعتماد بودن آمریکا که نتیجه ی ملموس آن در دوران پسابرجام قابل مشاهده است، از مسوولان و به ویژه دستگاه دیپلماسی کشور خواسته شده تا با اتخاذ تدابیر هوشمندانه، در راستای حفظ عزت و کرامت ملت مومن و انقلابی ایران، گام های اساسی بردارند.

این بیانیه می افزاید: ولایت فقیه به عنوان رکن و اساس نظام اسلامی، جایگاهی بی بدیل در جمهوری اسلامی ایران دارد که هرگونه تلاش در جهت تضعیف آن، با برخورد جدی و بدون اغماض دانشجویان بسیجی و ملت ایران همراه خواهد بود.

در پایان، این بیانیه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و می افزاید در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ضمن تأکید بر حضور و مشارکت حداکثری آحاد ملت در انتخابات، حفظ اتحاد و همدلی، رسیدگی به مشکلات معیشتی و حل معضل بیکاری، پرهیز از دوقطبی سازی جامعه و برخورد بدون اغماض با متخلفان در عرصه های مختلف، از دولت محترم قابل انتظار است.
 

امضاء کنندگان بیانیه:

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل                      

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل

بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نمین

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نیر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد رضی

بسیج دانشجویی آموزشکده فنی رازی اردبیل

بسیج دانشجویی آموزشکده فنی فاطمه (س) اردبیل

بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی نوین اردبیل

بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی

بسیج دانشجویی مرکز علمی -کاربردی جهاد کشاورزی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشکده فناوری های نوین نمین


 


ارسال نظرات