مظفری
در یادواره شهدای اصناف ورامین:
مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با بیان اینکه در جنگ اقتصادی بازاریان و اصناف فرماندهان اصلی این جنگ هستند، گفت: امام(ره) هنر مدیریت را روی ملت ایران داشتند که جوانان این مرز و بوم را از پرت ترین نقاط این کشور به اصلی ترین میادین اساسی کشور آورده بودند.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۲۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،یادواره شهدای اصناف ورامین شامگاه دوشنبه18 بهمن ماه  بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدای گمنام ورامین با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف و تجار کشور، امام جمعه موقت شهرستان ورامین، رئیس اداره صنعت معدن تجارت، فرماندار ورامین و سایر فعالان حوزه اصناف و بازار برگزار شد.
 

غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور که به عنوان مهمان ویژه این مراسم دعوت شده بود با اشاره به اینکه ما باید با اعمال خودمان دل شهدا و خانواده‌های آنان را شاد کنیم، اظهار داشت: در سیر و سلوک های عرفانی برای رسیدن به تقرب الهی و محو الی الله شدن 3 مرحله  مشارطه، مراقبه و محاسبه وجود دارد.

 

وی افزود: مشارطه به این معناست که در طول هر روز با خود و خداوندعهد ببندیم که گناه نکنیم، مراقبه نیز به این معناست که در طول روز مراقب رفتار و اعمال خود باشیم که به عهدهای خود پایبند بمانیم و در آخر شب هم موضوع محاسبه مطرح است که ببینیم در طول روز چقدر به عهد و پیمان خود وفا کردیم و چقدر خطا کردیم

اعمال خود را محاسبه کنیم قبل از اینکه شرمنده شهدا شویم

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با عنوان اینکه ما باید با خانواده شهدا مشارطه کنیم، بیان داشت: ما باید در چنین یادواره‌هایی از اینگونه قول‌ها با شهدا و خانواده‌های معظم آنها ببندیم که راه آنها را ادامه دهیم و خودمان خودمان را مراقبه و محاسبه کنیم قبل از اینکه شهدا جلوی ما را بگیرند و از ما گلایه کنند.

حسن پور ادامه داد: اصناف و بازاریان برای ادامه مسیر شهادت، انقلاب و ایثار باید با کمک سایر اقشار جامعه این راه را ادامه دهند  و انقلابی را که با پشتیبانی اصناف و بازار و محوریت روحانیت صورت گرفت همانند شهدا بر همان مسیر پایبند باشند.

بازاریان و اصناف فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

وی با عنوان اینکه در حال حاضر شما بازاریان و اصناف فرماندهان جنگ اقتصادی حاکم بر کشور هستید، افزود: در جنگ اقتصادی که در حال حاضر بر کشور ما حاکم است شما بازاریان و اصناف فرماندهان این جنگ هستید و این ما هستیم که پشت سر شما حرکت خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با توجه به اینکه تحریم موضوع جدیدی نیست که کشور ما با آن مواجه شده باشد، بیان داشت: طی این 38 سال پس از انقلاب ما همواره تحریم بوده ایم و این موضوع تازه ای نیست که با آن مواجه شده باشیم ما حتی در آن بحبوحه جنگ غذای گرم برای رزمندگان را تا خط مقدم هم آورده بودیم که این نشان از استقامت و استواری بود که مردم ما در آن زمان داشتند.

حسن پور با توجه به اتفاقات اخیر آمریکا و روی کارآمدن رئیس جمهور جدید این کشور عنوان کرد: برجام کلاه گشادی بود که بر سر ما رفت اما با اینحال و با روی کارآمدن رئیس جمهور جدید آمریکا و همچنین نمایان شدن خوی وحشی گری این فرد باعث شده تا بخشی از روحیه استکبار ستیزی آمریکا برای تمام جهانیان نمایان شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مسائل اقتصادی یکی از اصلی ترین نقاط ضعف محسوب می شود، افزود: آمریکاهمان آمریکا است و قرار نیست از این کشور آبی برای ما گرم بشود.

حسن پور ادامه داد: چطور کشوری که می‌خواهد ما را از صحنه روزگار حذف کند می‌آید و ما را در مسائل اقتصادی که از نقاط ضعف ما هست کمک کند؟ اتفاقا آمریکا و همدستانش می خواهند از همین جهت به ما حمله ور شوند و اهداف پلید خود را عملی کنند که ما باید در مقابل آنها همان روحیه اول انقلابی خود را تقویت کنیم و تمام توان و قوت خود را در مباحث اقتصادی به کار گیریم.

امام(ره) هنر مدیریت بر جوانان را داشتند

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در پایان با عنوان اینکه امام(ره) روی ملت ایران هنر مدیریت داشتند، خاطر نشان کرد: امام(ره) ملت ایران را مدیریت کردند و جوانان این مرز و بوم را از پرت ترین جاهای این کشور به اصلی ترین میادین اساسی کشور آوردند و در حال حاضر هم این مدیریت را حضرت آقا(مدظله العالی) روی جوانان ما دارند و ما باید قدر این همت و مردانگی‌ها را بدانیم و انشاالله بتوانیم این مسیری را که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

جنایات رژیم پهلوی به خوبی به نسل جدید منتقل نشده است

 

سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین نیز در ادامه با اشاره به اینکه هنگام ولادت پیامبر(صلی الله علیه و آله)  در 17 ربیع الاول 14 کنگره طاق کسری فروریخت، اظهار داشت: حضرت امام(ره) این موضوع را اینطور تفسیر کرده‌اند که شاید یکی از تعابیر این اتفاق برچیده شدن نظام شاهنشاهی ایران بعد از 14 قرن باشد.

وی با بیان اینکه ما نتوانستیم جنایات رژیم طاغوت را به خوبی به نسل جدید منتقل کنیم، افزود: در همین موزه عبرت که در بازار تهران واقع شده است حدود 70 نوع شکنجه بر روی انقلابیون توسط نیروهای کمیته انجام می شد که یکی از آن‌ها این بود که روی محاسن افراد الکل می‌ریختند و آنها را آتش می‌زدند که متاسفانه بیشتر نسل جوان ما این موضوعات را نمی‌دانند و این هنرمندان ما هستند که باید بیشتر روی این حوزه کار کنند تا نسل جدید نیز با خباثت و جنایات این رژیم پلید به خوبی آشنا شوند.

 

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با توجه به اینکه یکی از قصه‌هایی که در قرآن بیشتر از سایر قصه ها به آن پرداخته شده است داستان قوم بنی اسرائیل است، عنوان کرد: خداوند در این قصه خطاب به قوم حضرت موسی(ع) می فرماید که ما شما را از طاغوت زمان فرعون که جنایات زیادی را علیه شما انجام می‌داد نجات دادیم تا ببینیم شما چه می‌کنید ، آیا شما هم خلق و خوی فرعونی میگیرید و یا به راه راست هدایت می‌شوید.

محمودی ادامه داد: داستان قوم بنی اسرائیل بسیار به وضعیت فعلی ما شباهت دارد چرا که خداوند رحمان بواسطه موسی زمان حضرت امام خمینی(ره) ما را از چنگال فرعون زمان خاندان پهلوی ملعون نجات داده و از آن ذلت به عزتی رسانده که ابر قدرت‌های جهان را به زانو درآورده ایم و ایران خود به ابر قدرت معنوی جهان اسلام تبدیل شده است.

فریاد«مرگ بر آمریکا» جواب ترامپ و همدستانش در روز 22 بهمن خواهد بود

وی در پایان  با اشاره به اینکه خط مستقیم خط امام(ره) است و امروز نیز مفسر این موضوع مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) هستند که باید مراقبت کنیم تا از این خط فاصله نگیریم خاطر نشان کرد:  جمعه که مصادف شده با تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی ایران ترامپ و همدستانش منتظر جواب ملت ایران هستند که انشاالله همگی با فریاد مستحکم«مرگ بر آمریکا» جواب آن‌ها را خواهیم داد.


ارسال نظرات