خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
حوزه 2 حضرت زینب (س) سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) برگزار کرد
همزمان با دهه ی مبارک فجر نشست تبیین گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبری به همت حوزه 2 بسیج خواهران حضرت زینب (س)در محل پایگاه صاحب الامر(عج) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۴۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، مسئول نظارت و تأیید صلاحیت ناحیه امام صادق (ع) گفت: امروز نهایی شدن اهداف انقلاب  و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو شناخت و تبیین فرمایشات  امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است .

 

سرگرد پاسدار مالک صالحی افزود : یکی از اهداف دشمن و مخالفان انقلاب و نظام ، ایجاد فاصله بین مردم و رهبری است که بسیجیان عزیز به عنوان افسران جنگ نرم ، مهمترین وظیفه را در شناساندن خصوصیات ، ویژگی ها ، توانمندی ها ، بصیرت و دشمن شناسی امام خامنه ای (مدظله العالی) ،تنها سکان دار هدایت کشتی  نجات مسلمین در این دریای متلاطم را بر عهده دارند.

 

وی در ادامه رمز فراگیر شدن نظام و انقلاب را در تحقق بخشیدن منویات و فرمایشات ولایت فقیه دانست و گفت : امروز اگر مسلمانان در شکست دادن جبهه های تکفیری و داعش در سوریه و عراق موفق بوده و در یمن همچنان مقاومت می کنند به تأسی از رهنمودهای این بزرگوار است.

 

وی درپایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شعار سال مبنی بر ((اقتصادمقاومتی ، اقدام و عمل )) از تأکیدات معظم له می باشد، بسیجیان باید در این راستا و تحقق این شعار پیشرو بوده و آحاد مردم را نیز به این مهم ترغیب و آنها را سفارش به دنبال نمودن فرمایشات حضرت آقا در اسرع وقت و تشویق سایر مردم به این موضوع نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار