خبرهای داغ:
به مناسبت گراميداشت دهه فجر؛

جشن انقلاب در مهدیشهر برگزار شد

مراسم جشن انقلاب با حضور مردم ولایتمدار مهدیشهر و نماینده ولی فقیه در هرمزگان به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه پیروزی در مهدیشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۶۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در مراسم جشن انقلاب كه با حضور مردم ولایتمدار مهدیشهر و نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه پیروزی در مسجد پامنار مهدیشهر برگزار شد،‌ ضمن گرامیداشت دهه فجر ویاد آوری رشادتهای شهدای انقلاب اظهار کرد: اوایل انقلاب ملت ما هیچ چیز نداشت ،چون قدر نعمت ها وداشته هایمان را ندانسته بودیم ولی بعد از انقلاب داشته هایمان را قدر دانستیم ووارد مرحله شکر عملی شدیم.

وی گفت: در شکر گزاری نه فقظ شکر قلبی و زبانی باید به جا بیاوریم؛ بلکه مهمتر این است که شکر عملی به جا آوریم؛ یعنی نعمت ها را بشناسیم و بکار گیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: ملتی که شکر عملی نداشته باشد، هیچ چیز ندارد و ما نعمت ها را نمی شناسیم و استفاده نمی کنیم؛ آنگاه انتظار داریم مشکلاتمان حل شود.

نعیم آبادی تصریح کرد: امروز ما موشک هایی داریم که اگر استفاده کنیم ترامپ باید همانند موش به سوراخش پناه ببرد؛ آمریکا ملت ما رانشناخته که خروپف می کند؛ آنها وجود و دلشان می ترسد؛ اما فکر می کنند ما هم مانند آنها در هراس هستیم.

وی با بیان اینکه امروز فرزندان اسلام در دفاع از حرم مردانه در سوریه وعراق حضور پیدا می کنند وبه دفاع از حرم بی بی زینب استقامت می کنند وهیچ ترسی به دل راه نمی دهند.

وی افزود: اولین دستاورد انقلاب ما این بود که قدرت را از شاه گرفت و به مردم داد و زیر ساخت های زیادی را در کشور فراهم کرد.

نعیم آبادی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب امکانات فراهم شد ولی تکلیف ما امروز این است که انقلاب را قدر بدانیم و کار کنیم.

امام جمعه بندر عباس اضافه کرد: حسد، غیبت، تهمت سه آفت دین وانقلاب است که اگر این سه عامل را نداشته باشیم جامعه با آرامش می تواند به شکر عملی بپردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها