خبرهای داغ:
برگزار شد:

جشن سی‌وهشتنین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی

جشن باشکوه سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران باحضور پرشور هیات رییسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۰۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی برگزار شد، حاضران یاد و خاطره ی امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این مراسم ضمن درود بر روح پاک امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز در سایه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به عنوان کشوری قدرتمند و پیشرفته در تمام زمینه ها، با عزت و شرف زندگی می کنیم.

دکتر موسی خانی با اشاره به توسعه و پیشرفت روزافزون علم در کشور در مقایسه با سال های پیش از انقلاب، افزود: به همت امام خمینی (ره)، حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی و دکتر جاسبی، دانشگاه آزاد اسلامی نیز توانسته سهم بزرگی در توسعه ی آموزش عالی در کشور داشته باشد.

وی با اشاره به حضور دانش آموختگان و فارغ التحصیلان موفق دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سراسر دنیا، تصریح کرد: این مساله دستاوردی بزرگ و یکی از ماحصل های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ادامه داد: ما پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، تنها یک مرکز آموزش عالی در شهر قزوین داشتیم، این در حالی است که امروز پژوهشگران و دانشجویان ما در مسابقات جهانی ربوکاپ مقابل تیم بهترین دانشگاه کامپیوتر آمریکا پیروز می شوند و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در قلب اروپا به اهتزار در می آورند.

موسی خانی خاطرنشان کرد: ما هنوز فراموش نکرده ایم که پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، شهرها و روستاهای اطراف قزوین برق نداشت؛ این نعمت هایی که امروز از آن بهره مند هستیم، همه از برکات جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان افزود: همه ی ما باید تلاش کنیم تا با کار و عمل خود از دستاوردهای باشکوه انقلاب اسلامی پاسداری کنیم و ادامه دهنده ی آرمان های امام راحل و راه شهدا باشیم.

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین نیز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: امروز باید قدردان داشته های خود باشیم که با مجاهدت ها و رشادت های بی شماری به دست آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حیدری، افزود: شرایط، داشته ها و عزت امروز ما با دوران پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قابل قیاس نیست، پس باید در سایه ی منویات مقام معظم رهبری از کشور و نظام پاسداری کنیم.

شایان ذکر است؛ پخش کلیپ و سرودهای انقلاب، اجرای موسیقی زنده، شعرخوانی، مسابقه ی دانشجویی و اهدای جوایز به قید قرعه، از دیگر بخش های این مراسم پرشور و باشکوه بود.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها