خبرهای داغ:
یک کارشناس مسائل سیاسی:

بی‌توجهی به اقتصاد مقاومتی به جمهوری اسلامی ضربه می‌زند

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه بی‌توجهی به اقتصاد مقاومتی ضربه تهدیدآمیزی به جمهوری اسلامی ایران وارد می‌کند، گفت: پیشرفت کشور نیاز به سرمایه و انرژی دارد.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۵۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، علي صدقي در نشست تعلیم و تعالی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در زمینه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای نگاه به درون کشور و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: همه ما باید گوش به‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم؛ چرا که دغدغه اشتغال می‌تواند با تحقق اقتصاد مقاومتی برطرف شود.

وی ادامه داد: اگر نتوانیم پس از 38 سال به امر اقتصاد مقاومتی توجه کنیم، ضربه تهدیدآمیزی به جمهوری اسلامی ایران وارد می‌شود؛ ملت ایران باید با اتحاد همه‌جانبه در راستای فعال‌سازی اقتصاد کشور گام بردارند.

صدقی تصریح کرد: برای اینکه اقتصاد داخلی کشور پیشرفت کند به سرمایه و انرژی نیاز داریم؛ کشور ایران اسلامی به لطف خدا از سرمایه و انرژی‌های مختلفی برخوردار است، اما نوع استفاده از آن‌ها باید تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما جزء سه کشور برتر در تولید رادار است؛ این عزت و اقتدار را مدیون خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستیم و باید قدر این آزادی، استقلال و عزت را بدانیم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها