خبرهای داغ:
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی؛

نشست منتظران موعود پایگاه مقاومت بسیج ولایت دامغان برگزار شد

نشست بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج ولایت شهرستان دامغان با عنوان منتظران موعود با حضور فرمانده سپاه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج المهدی و جمعی از بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۵۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، فرمانده سپاه ناحیه دامغان در این نشست که در محل دفتر پایگاه مقاومت بسیج ولایت دامغان با حضور فرمانده و جمعی از بسیجیان این پایگاه برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج و گفتمان الهی و راهگشای آن خود از ثمرات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

محمد خوشقدم با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود تا سبب امیدآفرینی در جامعه گردد و خاطر‌نشان کرد: گفتمان بسیج برآمده از متن و ریشه و اصول مترقی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران و اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) است که همواره در طول عمر بابرکت خود بازوی توانمند نظام و ملت بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره خون پاک شهدا و ایثارگران دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال ناامید کردن مردم ما از انقلاب و ناچیز نشان دادن دستاوردهای گسترده نظام اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها