فرجی: با همکاری بسیج، کاراته برای افتخارآفرینی در المپیک آماده می شود

رئیس فدراسیون کاراته پس از جلسه با مسئولان ورزش بسیج گفت: با همکاری بسیج، کاراته برای افتخارآفرینی در المپیک آماده می شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۰۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، جلسه مشترک مسئولان فدراسیون کاراته و سازمان ورزش بسیج برگزار شد. در این جلسه که صبح امروز در محل فدراسیون کاراته برگزار شد، سردار کاظم یزدانی، رئیس سازمان ورزش بسیج، داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، ابولحسنی رئیس هیئت کاراته بسیج، مهدی میرجلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج، ابوطالبی دبیر هیئت کاراته بسیج و محمد حسین فئوادیان مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج حضور داشتند با محمد صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته و عاشوری دبیر فدراسیون کاراته به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج درباره این دیدار گفت: نشستی که امروز با سردار یزدانی، جناب آقای ابوالحسنی و آقای آذرنوش داشتیم به جهت افزایش هماهنگی ها و تعاملات بین بسیج و فدراسیون بود. به هر حال بسیج در تمامی عرصه ها باعث افتخار و سربلندی نظام است و در ورزش هم با توجه به فعالیت های ارزشمند بسیج در حوزه زیرساخت ها و استعدادیابی و ورزش قهرمانی، این نیروی مردمی حضور پررنگ، قوی و ملموسی داشته است که سبب شده بسیج به عنوان یکی از بازوهای اصلی ورزش کشور لقب بگیرد.

فرجی با اشاره به فعالیت های بسیج در ورزش کاراته، اظهار داشت: بسیج در کاراته هم در تمامی رویدادها، لیگ ها و پایگاه های استعدادیابی حضور داشته، با توجه به زیرساخت ها و پتانسیل هایی که در بسیج وجود دارد، به دنبال این هستیم که با تعاملاتی که صورت می گیرد، ظرفیت های موجود برای پیشرفت کاراته استفاده کنیم.البته این همکاری در گذشته هم بوده و می خواهیم در دوره جدید پررنگ تر و بیشتر شود.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به اضافه شدن کاراته رشته های ورزشی حاضر در المپیک سیزم و المپیک تابستانی، خاطر نشان کرد: با توجه به این تصمیم، پنجره جدیدی برای کاراته باز شده که نیازمند توجه ویژه به این رشته ورزشی است، به همین منظور نیاز هست که زیرساخت های ورزش کاراته برای موفقیت در المپیک تقویت شود و در این راستا از تمام توانمندی هایی که در ورزش کشور وجود دارد، باید استفاده کنیم. بسیج، آموزش و پرورش، ورزش کارگری، وزارت علوم و...نهادهایی هستند که می توانند به ما کمک کنند و با حمایت و همکاری تمام ارگان ها، کاراته می تواند در المپیک افتخار آفرین باشد.

فرجی در ادامه با قدردانی از فعالیت های بسیج در ورزش، گفت:حضور سردار یزدانی با توجه به نگاه ویژه مثبت ایشان به رشته کاراته دارند، برای این ورزش منشا خیر و برکت بوده است و آقای ابوالحسنی هم از روسای قدرتمند، هیئت های ورزشی کاراته هستند که امیدواریم با استفاده از تجربیات این بزرگواران، روزهای پرافتخاری برای کاراته رقم بخورد.

وی درباره جلسه امروز هم افزود: در این جلسه یک سری صحبت های اولیه برای تهیه پیش نویس همکاری مشترک فدراسیون کاراته و سازمان ورزش بسیج صورت گرفت تا همکاری بسیج و فدراسیون برای توسعه کاراته در دوره پیش رو بیشتر شود.

ارسال نظرات