فرمانده سپاه ناحیه نیشابور:

22 بهمن روز دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی است/ مردم باحضور خود مشت محکمی بردهان یاوه گویان خواهند کوبید

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور ضمن دعوت از مردم برای حضور هر چه باشکوه تر در راهپیمایی یوم الله22بهمن گفت: ملت غیور و همیشه در صحنه در طول این38سال شاهد انواع توطئه ها و تهدیدات بوده اند و این تهدیدات برای آنها تازگی ندارد، بهترین شاخص برای مبارزه با دشمنان، بصیرت و حرکت در محور ولایت است.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۲۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: ایام پیروزی انقلاب اسلامی بهترین و طلایی ترین زمان برای پرداختن به ابعاد و زوایای گوناگون آن دوران است که البته تا اندازه ای مورد غفلت قرار گرفته است و فرصتی است تا چهره نورانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شخصیت حضرت امام خمینی(ره) را به نسل های حال حاضر معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در ابتدا باید دوران ستمشاهی که دوران ظلمت و خفقان بود و مردم بر سرنوشت خود حاکمیت نداشتند را به تصویر کشید تا نورانیت و حقانیت این نظام و انقلاب بیش از پیش عیان گردد.

حسینی گفت: تشعشع انوار انقلاب اسلامی چشم جهانیان را به خود خیره نمود و مایه امید تمام مظلومان جهان گردید و لرزه بر پایه های کاخ مستکبران و ظالمان و جهان خواران انداخت، باید دید که دیروز کجا بودیم و امروز چه جایگاهی داریم، اگر دیروز در اوج ذلت و خواری بوده ایم امروز به برکت انقلاب اسلامی در اوج عرت و اقتدار و سرافرازی هستیم.

وی افزود: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مستکبران همه توان خود را در راستای براندازی آن بکار برده و انواع تهدیدات، توطئه ها و فتنه ها را برای براندازی و یا حداقل تضعیف نظام نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی و عملیاتی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور گفت: فشارهای زیادی را بر این نظام وارد کردند و تا به امروز ذره ای از عداوت و کینه دشمنان به این نظام و انقلاب نه تنها کاسته نشده است بلکه روز به روز بر آن نیز افزوده شده است.

وی ادامه داد: ملت غیور و همیشه در صحنه در طول این۳۸سال شاهد انواع توطئه ها و تهدیدات بوده اند و این تهدیدات برای آنها تازگی ندارد، بهترین شاخص برای مبارزه با دشمنان، بصیرت و حرکت در محور ولایت است و باید با هوشیاری توطئه های دشمنان را شناخت  و با آنها مبارزه کرد.

حسینی گفت: ان شالله مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی و بخصوص شهرستان نیشابور با آگاهی و بصیرت ضمن تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای پاسخ دندان شکنی را به تهدیدات و اهانت یاوه سرایان خواهند داد و همه با وحدت و همدلی با شعار مرگ بر آمریکا به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به پا خیزیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها