خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دامغان خبر داد؛

مسابقات تیراندازی کارمندان ادارات دامغان به مناسبت دهه فجر برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دامغان از برگزاری دو دوره مسابقات تیراندازی با تپانچه کارمندان برادر و خواهر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۳۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

سرهنگ محمد علی صرفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان در حاشیه مسابقات تیراندازی با تپانچه کارمندان برادر ادارات این شهرستان که با همکاری شهرداری و هیئت تیراندازی دامغان در محل سالن تیراندازی شهید سلطانیه مجموعه ورزشی حمزه سیدالشهدا(ع) برگزار شد اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 60 نفر از کارمندان برادر دستگاه‌های اجرایی شهرستان دامغان به رقابت پرداختند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج "شهید تندگویان" ادارات شهرستان دامغان با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و دارت کارمندان ادارات دامغان از سوی این حوزه مقاومت به مناسبت سی و هشتمین بهار آزادی، گفت: 10 نفر از کارکنان خواهر ادارات شهرستان دامغان نیز در مسابقات تیراندازی با تپانچه ویژه ایام الله دهه فجر شرکت کردند.

گفتنی است لوح تقدیر و جوایز نفرات برگزیده این رقابت‌ها در دو بخش خواهران و برادران در مراسمی با حضور مسئولان سپاه، بسیج ادارات و شهرداری دامغان به آنان اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها