خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه مبارک فجر

دیدار اعضای شورای بسیج و انجمن اسلامی دبیرستان حضرت ابوالفضل(ع) با امام جمعه شاهرود

اعضای شورای بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی دبیرستان حضرت ابوالفضل(ع) با امام جمعه شاهرود به مناسبت دهه فجر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۹۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اعضای شورای بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی دبیرستان حضرت ابوالفضل(ع) به مناسبت دهه مبارک فجر با امام جمعه شاهرود دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده واحد بسیج دانش آموزی پیشگامان و مسئول انجمن اسلامی دبیرستان حضرت ابوالفضل(ع) گزارشی از فعالیت های این تشکل ها ارائه نمودند و مدیر دبیرستان نیز از فعالیت های مختلف این دبیرستان در جهت رشد علمی و فرهنگی دانش آموزان گزارشی ارائه نمود.

حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این دیدار در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام راحل بر مردمی و مکتبی بودن انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: اگر شما در انقلاب های سایر کشورها توجه کنید در می یابید تنها انقلابی که موفق شد پیروز و بر آرمان ها و اهداف خود بماند و یک انقلاب توحیدی بود، انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: شما نسل های نو انقلاب باید تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه کنید و بدانید که این ملت قبل و بعد از پیروزی انقلاب دچار چه تحولاتی شده است و این نیاز شما برای شناخت درست مسیر و حرکت انقلاب است.

امام جمعه شاهرود تاکید کرد: این انقلاب به آسانی به دست شما نرسیده و امروز شما تکلیف دارید به فرموده رهبر انقلاب با کسب علم همراه با بصیرت و پرورش روح و جسم با ورزش و بصیرت افزایی مسیر انقلاب را ادامه دهید و این انقلاب را به دست صاحب اصلیش امام عصر(عج) تحویل دهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها