خطيب جمعه تربت‌جام:

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن گزینه های روی میز را به دشمن نشان دادند

امام‌جمعه تربت‌جام گفت: شعار «هيهات منا الذله» ملت غیور ایران اسلامی پاسخ محکمی بر همه گزینه های آمریکا در راهپیمایی 22 بهمن است.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۵۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام طاهري در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تربت جام با تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گراميداشت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و قدرداني از حضور انقلابي مردم شيعه و اهل سنت در راهپيمايي  22 بهمن گفت: بهترين سيره عملي در دفاع از ولايت راه و مسیر حضرت زهرا (س) است که جانش را تقديم کرد.

وی افزود: مردم قهرمان ايران اسلامي با حضور انقلابي و با بصیرت خود در راهپيمايي 22 بهمن به همه گزینه‌های روي ميز آمريکا و اياديش با شعار هيهات منا الذله پاسخ محکم، کوبنده و دندان‌شکن دادند.

وي اضافه کرد: حرف گزینه‌های روي ميز سران آمريکا تکراري است و در دوره‌های قبل پاسخ را از سوي ملت هميشه درصحنه و قهرمان ايران دريافت کردند و اگر کوچک‌ترین تهديدي به کشور شود در کمتر از چند دقيقه اسرائيل نابود خواهد شد.

امام‌جمعه تربت جام ادامه داد: حضور مقتدرانه سپاه و ديگر نيروهاي نظامي در خلیج‌فارس باعث عزت ملت در جهان و وحشت استکبار جهاني است.

وي تصريح کرد: هر مسئولي که در خدمتگذاري به ملت شريف ايران اسلامی کوتاهي کند مردم جوابش را به وقتش خواهند داد.

حجت‌الاسلام طاهري با تشکر از حضور پرشور و گسترده مردم شيعه و اهل سنت در صحنه‌های مختلف انقلاب بيان داشت: امروز مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان دادند صاحب کشور خودشان هستند و عزم عمومي، ولايت مداري، مواضع انقلابي وزنده بودن را به نمايش گذاشتند و دشمن را مرعوب و نااميد کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها