با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی؛

نوای قرآنی در يادواره شهداي روستاي رحمت‌آباد تربت‌جام طنین‌انداز شد

يادواره شهداي روستاي رحمت‌آباد تربت‌جام با محوريت نماينده شهيد علی‌اکبر دهقان برگزار وقاریان و حافظان بین‌المللی به ياد شهيدان انقلاب اسلامي آياتي از کلام وحي را قرائت کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۶۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این محفل معنوي و قرآني امام‌جمعه شهرستان باخرز ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدا و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس بااقتدار به علمدار کربلا و رهبري امام عظيم الشان در دفاع از کشور و ميهن خود از جان گذشتند و در دفاعي همه‌جانبه مانع از تجاوز و حضور دشمنان در خاک ايران اسلامي شدند.

حجت‌الاسلام امجدي زاده بابیان این‌که شهدا باخدا معامله کردند افزود: شهدا با خون خود امنيت را براي ما به يادگار گذاشتند لذا مسئولين و مردم بايد براي حفظ انقلاب و انتقال ارزش‌ها بسيار تلاش کنند.

در اين محفل معنوي قاريان و حافظان بین‌المللی «جواد پناهي، مهدي حسني، حامد عليزاده و مولوي کبوداني» به ياد امام (ره)، شهيدان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس آياتي از کلام وحي را قرائت کردند که با تشویق حاضران مواجه شد.

درخور ذکراست؛ شهيد علی‌اکبر دهقان نماينده مردم تربت‌جام در مجلس شوراي اسلامي در بمب‌گذاري دفتر حزب جمهوري اسلامي در ۷تير ۱۳۶۰همراه با شهيد مظلوم بهشتي ویاران باوفايش به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

گفتنی است؛ يادواره شهداي روستاي رحمت‌آباد تربت‌جام با محوريت نماينده شهيد علی‌اکبر دهقان و همراه با محفل انس با قرآن با حضور امامان جمعه و جماعات، مسئولان اجرايي، نيروهاي نظامي و انتظامي، خانواده شهدا و قشرهاي مختلف شيعه و اهل سنت تربت در محل مسجد روستا باشکوه خاصي برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها