خبرهای داغ:
سردار شاهرخی:

دشمن به دنبال محو قدرت ایران است/ما قوی‌تر از هرزمان دیگری هستیم

سردار شاهرخی در حجمع مردم محمدیه گفت: امریکا سالهاست که مثل سران کوفه مردم را از لشگر شام میترساند اما این را نمی داند اگر در آن زمان بصیرت نبود الان با وجود رهبری فقید و مردمی بصیر هیچ کشوری نمی تواند گوشه چشمی به این اقتدار داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۲۳۲۱۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، با حضور در نشست روشنگری شهر محمدیه بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه شکر نعمت پروردگار است، امروز مردم با حضور باشکوه خود مشت محکمی به دهان امریکا زدند

وی ادامه داد: امروز جبهه ای وجود دارد که می خواهد شعار مرگ بر آمریکا از بین برود، دلیل سخنان مقام معظم رهبری که نمی خواهند این شعار مرگ بر امریکا از بیین برود، فراموش نکردن چهره ننگین و پلید آمریکا است.

سردار شاهرخی تبیین کرد: با نگاهی به بعد از انقلاب و در زمان جنگ می بینیم که به جرم استقلال خواهی و خواسته های طبیعی انقلاب که با تقدیم ۳۰۰هزار شهید جوان و نوجوان ادامه داشت،  آمریکایی ها باعث تحریک صدام بودند و رد پای آنان در این جنگ به خوبی نمایان است

این مقام مسئول اذعان کرد: از ویژگی های ملت ایران اعتقاد به خدا، وابستگی به خانواده و اعتقاد به خانواده است حال آنکه  امریکا می خواهد این خانواده نگری را از بین ببرید و شیرازه خانواده را سرنگون کند و این را نمی دانند که ایرانی ها با غیرت در همه عرصه ها هستند هستند و دیگر ویژگی وجود ولایت رهبری مقتدر صالح  و عابد است که نمی گذارد گزندی عارض شود.

شاهرخی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی جامه عمل پوشاندن به فرازی از زیارت عاشورا اسا که می گوییم"انی سلم امن سالمکم و حرب لمن حاربکم"

وی توضیح داد: امریکا سالهاست که مثل سران کوفه مردم را از لشگر شام میترساند اما این را نمی داند اگر در آن زمان بصیرت نبود الان با وجود رهبری فقید و مردمی بصیر هیچ کشوری نمی تواند گوشه چشمی به این اقتدار داشته باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه خواسته های  آمریکا غیر قابل پذیرش است گفت: مآمریکایی ها می گویند شما حق تو سعه ابزارهای دفاعی را ندارید و یا اینکه نیازی به نیروی دفاعی سپاه و ارتش ندارید و یا از حکایت مستضعفین دست بر دارید که البته این آموزه دینی ما است و هرگز هم از آنها دست بر نخواهیم داشت.

شاهرخی متذکر شد: آیا دشمنان ما  نمی دانند که ایران و ایرانی با شرایط سخت به این جایگاه رسیده است و دست از مواضع انقلابیخود نمی کشد؟

ما باید با آمریکا مبارزه کنیم چرا که دشمن هیچ زمانی دست از طمع برنداشته و همیشه مغرور و خودخواه است، اصولا هدف امریکا محو کردن ایران در دنیا است اما این را نمی داند که ما قویتر از سال های قبل هستیم و تلاش دشمن برای نا امیدی مردم و ناکارامدی نظام بی نتیجه است.

این مقام مسئول در بخش پایانی سخنان خود ابراز کرد: مسوولان انقلابی از رکود در جامعه ناراضی هستند و از این که مفسدان را ذخیره انقلاب می دانند نگران هستند و گذشت نمی کنند.

مسولان باید اقتصاد مقاومتی را با تمام توان داخلی انجام دهند و باید این پیچ تاریخی را با هدایت ها مقام معظم رهبری بگذرانند تا انشاالله این مملکت را به دست صاحب اصلی بدهیم .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها