مسوول بسیج فرهنگیان کشور:

انوار انقلاب اسلامی امروزه در جای جای جهان نمایان می شود

مسوول بسیج فرهنگیان کشورگفت: اگر در برخی از حوزه ها با مشکلاتی رو به رو هستیم بی شک به دستورهای دین عمل نشده، اگر در چرخه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... کاستی هایی مشاهده شود حتما چرخه از ریل دین خارج شده که باید با جدیت مراقبت شود
کد خبر: ۸۸۲۳۸۷۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج،  شعبانعلی رمضانیان، مسوول بسیج فرهنگیان کشور، صبح امروز در مراسم مجمع عالی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی در بیرجند، اظهار کرد: برای تحقق هر انقلاب عده ای فقط رسیدن به حاکمیت هدفشان است اما عده ای برای مبارزه با باطل و تحقق حق انقلاب می‌کنند که انقلاب اسلامی ما از این نوع انقلاب ها بود.

وی افزود:شاید برخی بر این عقیده باشند که دوران انقلاب گذشته و دیگر به تثبیت رسیده ایم، این افراد بیشتر به جنبه حاکمیتی انقلاب توجه کرده اند اما در مقابل افرادی اهدافشان با حاکمیت صرف، محقق نشده و به دنبال آرمان های هستند که همواره با وجود انقلاب به آنها خواهند رسید.

مسوول بسیج فرهنگیان کشور بیان کرد: یک فرد انقلابی وارسته باید به دنبال کاستی هایی باشد که هنوز محقق نشده و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی چشم پوشی نکند تا بر اساس آموزه های دینی جلوی برخی از ناکام ها گرفته شود.

رمضانیان اظهار کرد: اگر ما در برخی از حوزه ها با مشکلاتی رو به رو هستیم بی شک به دستورهای دین عمل نشده، اگر در چرخه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... کاستی هایی مشاهده شود حتما چرخه از ریل دین خارج شده که باید با جدیت مراقبت شود.

وی ادامه داد: امروز وظیفه نخبگان در بسیج فرهنگیان این است که با شکل دهی هیات های اندیشه ورزی مسایل و چگونگی اجرا و هدایت ادامه راه انقلاب را پدید آورند و در یک چرخه کاملا منسجم و مدیریت شده به آن عمل کنند.

مسوول بسیج فرهنگیان کشور گفت: رسالت تربیت نسل آینده انقلاب باید به عنوان یک دغدغه اساسی فرهنگیان تبدیل شود و جوانان امروز ما مدیران و هدایت کنندگان آینده انقلاب و کشور ما خواهند بود و یک فرهنگی بسیجی واقعی نباید به مسایل پیرامونش بی تفاوت باشد و آینده نگری نکند.

رمضانیان تصریح کرد: تنها راه پویایی حرکت انقلاب؛ جدایی از دلبستگی ها، وابستگی ها و گرایش های سیاسی است و یک فرهنگی بسیجی باید متناسب با توانایی خودش انقلاب را بشناسد و به خوبی آن را به نسل های آینده معرفی کند در این صورت رسالت یک بسیجی انقلابی محقق خواهد شد.

وی  با بیان اینکه موقعیت شناسی، قدرت درک موقعیت، قدرت تحلیل درست، درک پیچیدگی ها و دوری از عواطف و احساسات را از مهمترین ویژگی های یک فرهنگی بسیجی است تاکید کرد: خواص انقلابی هم بر اساس تذکر رهبر معظم انقلاب، باید این ویژگی ها را در خود حفظ کنند.

مسوول بسیج فرهنگیان کشور، تصریح کرد انوار انقلاب اسلامی امروزه در جای جای جهان نمایان می شود و تاثیر حق طلبی مردم ایران در برابر ظلم و زور و تزویر در سالهای انقلاب، باعث شد که همه مظلومان جهان از این انقلاب الگو برداری کنند و این نشان از متفاوت بودن این انقلاب با سایر انقلاب های جهان دارد.

رمضانیان اذعان داشت: فرهنگیان باید نسلی را به انقلاب تحویل دهند که با شناخت کافی از انقلاب پاسداری کنند زیرا این انقلاب هنوز باید آرمان هایی را در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دنبال کند تا با جدیت تمام به انقلابی جهانی تبدیل شود.

وی  ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران را انقلابی عنوان کرد که قرآن را به عنوان منشور زندگی مردم و دین را به عنوان موضوعیت زندگی مردم، به جهانیان شناسانده است.
ارسال نظرات