بیانیه ۷۴۰ کانون بسیج فرهنگیان در محکومیت اغتشاشات؛

دشمن از دانش آموزان استفاده ابزاری می کند/خائنین و معاندین مفتضحانه شکست خواهند خورد

۷۴۰ کانون بسیج فرهنگیان در بیانیه ای تاکید کردند: خائنین و معاندین این مرز و بوم که اینبار هم مفتضحانه شکست خواهند خورد، احساس کردند‌ و استفاده ابزاری و احساسی از دانش آموزان و دانشجویان را به شدت محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۴۲
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

دشمن با استفاده ابزاری از دانش آموزان و دانشجویان قصد روشن نگهداشتن آتش فتنه را دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج، ۷۴۰ کانون بسیج فرهگیان سراسر کشور طی بیانیه‌ای اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه ۷۴۰ کانون بسیج فرهنگیان سراسرکشور در محکومیت اغتشاشات اخیر

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران عزیز، همواره شاهد بدخواهی دشمنان بوده است. دشمنانی که هیچ وقت منافع ملی، مردم و ایران قوی را نخواسته اند و تمام همتشان نابودی این سرزمین و آب و خاک بوده است. اما ملت غیور ایران، تصمیم خود را گرفته است و با سربلندی تمام به سمت قله‌های پیشرفت در حرکت است.

جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت‌های امت سرافراز، خون شهدا، الطاف خاصه حضرت صاحب الزمان عج، بصیرت و عرق ملی مردم عزیز در حال شکوفایی است.

بدیهی است دشمنان دیرینه این خاک تحمل دیدن ایرانی مستقل و سرافراز را ندارند و هرزگاهی عناد خودرا علنی کرده و با بهانه جویی دنبال پیاده کردن مقاصد شوم خود هستند.

این بار و به دنبال فوت دختری جوان، دشمنان ما عریان‌تر از همیشه و با تمام توان به میدان آمدند، تا شاید به خیال خام خود بتواند با موج سواری بر احساسات پاک مردم و استفاده  از عناصر فریب خورده داخلی و گروهک‌های تروریستی خارجی  به مقاصد خود دست پیدا کنند.

خائنین و معاندین این مرز و بوم که اینبار هم مفتضحانه شکست خواهند خورد، احساس کردند‌؛ می‌توانند با استفاده ابزاری از دانشجو‌ها و دانش آموزان، آتش فتنه را روشن نگهدارند، غافل از این که جوانان و نوجوانان، نسل امروز ما فهیم‌تر و بصیرتر از گذشته برخاسته از عقلانیت، الگو‌های خود را مبتنی بر ارزش‌های والای انسانی قرار داده اند و بی تردید این تلاش شیطانی آن‌ها نیز نتیجه‌ای جز شکست و خواری برای آن‌ها نخواهد داشت.

اینک ما معلمان و فرهنگیان بسیجی، ضمن محکومیت هرگونه فتنه انگیزی و تلاش برای تجزیه طلبی و ضربات بیشتر به، اقتصاد، امنیت، آسایش امت غیور ایران اسلامی، استفاده ابزاری و احساسی از دانش آموزان و دانشجویان را به شدت محکوم می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با لبیک به فرمان، ولی امر مسلمین جهان در نهضت ملی جهاد تبیین، مجاهدانه تلاش کنیم تا دشمنان رذل مثل همیشه ناکام بمانند. //

انتهای پیام

ارسال نظرات