پایان مسابقات تنیس روی میز بسیج گرامیداشت دهه مبارک فجر در فریمان

مسابقات تنیس روی میز بسیج گرامیداشت دهه مبارک فجر با معرفی نفرات برتر در فریمان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۲۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید عقیل هاشمی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر(ع) شهرستان فریمان در این باره اظهارکرد: دومین دوره مسابقات تنیس روی میز در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۴۵ نفر از علاقمندان به این رشته ورزشی در طول چهار روز و انجام ۱۲۰ بازی در محل سالن ورزشی حسینیه شهید هاشمی فریمان برگزارشد.

هاشمی افزود: شب گذشته فینال این رقابت‌ها با حضور جمعی از پیشکسوتان و مسئولان شهرفریمان در محل پایگاه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر(ع) برگزارشد.

وی ادامه‌داد: در رده نوجوانان پوریا منوری، سینا نوبخت و محمدرضا توکلو مقام‌های برتر را کسب‌کردند و در رده آزاد میلاد بیرقدار، وحید وجدانی و سیدامین راعی‌مقدم نفرات اول تا سوم شدند.

مسئول برگزاری این مسابقات خاطرنشان‌کرد: به برندگان مدال، و جوایزی از سوی حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی و تربیت بدنی سپاه ناحیه فریمان اهداشد و نفرات برتر به مسابقات استانی بسیج اعزام می‌شوند.

هاشمی گفت: از امیرحسام نوبخت، سینا بحری، امیرحسین آخرتی و احمد غلامی از سوی اداره تبلیغات اسلامی فریمان به عنوان بازیکن اخلاق تقدیر، سجاد مدح به عنوان بازیکن فنی و محراب رحیمی به عنوان پدیده مسابقات انتخاب شدند.

وی با تشکر از استاد رحمت الله زیرک، مربی تنیس روی میز فریمان که در برگزاری این مسابقات همکاری داشت از حضور پیشکسوتان و مسئولان در مراسم پایانی این رقابت‌ها تشکر و قدردانی ‌کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر(ع) با بیان این که اولین دوره مسابقات رمضان ۹۵برگزارشد و با این وجود امکانات زیادی در اختیار نداریم، افزود: مدیر آموزش و پرورش فریمان قول همکاری با این پایگاه و اختیارگذاشتن سالن آزمایشگاه سابق شهرستان به علاقمندان به تنیس واگذار می‌شود.

برگزاری نماز جماعت در شب فینال به امامت حجت الاسلام موهبتی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریمان به همراه مسئولان و ورزشکاران جزو بهترین لحظات ناب مسابقات بود که نماز جماعت برگزار و سپس جوایز اهداشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها