چهارمین یادواره شهدای هسته ای و 29 شهید فریمان برگزار شد

چهارمین یادواره شهدای هسته ای و 29 شهید فریمان در عملیات والفجر 8 با حضور پرشور مردم و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در فریمان برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۳۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، چهارمین یادواره شهدای هسته ای و ۲۹ شهید فریمان در عملیات والفجر ۸ با حضور پرشور مردم و خانواده های معظم شاهد و ایثارگرو جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و برخی از مسئولین ادارات شهرستان فریمان  در محل مسجد چهارده معصوم(ع) فریمان برگزارشد.

حجت الاسلام اسدالله قرایی، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم به بیان بایسته های انقلابی‌گری پرداخت و اظهارداشت: امام خمینی(ره) به عنوان الگویی نمونه از یک فرد انقلابی و مجاهد به این نتیجه رسید که محقق‌شدنامر حکومت اسلامی نسبت به هر خواسته دیگری اولویت دارد،لذا تمام برنامه‌هایش را در این مسیر برنامه‌ریزی‌کرد.

حجت الاسلام قرایی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، آرزوی دیرینه انبیای الهی محقق‌شد و زمینه برای امر فرج حضرت مهدی(عج) فراهم‌آمد.

قرایی در ادامه با بیان این مطلب که انقلابی مجاهد باید خواسته‌های نظام اسلامی را بر خواسته‌ها و میل باطنی خود ترجیح‌‌دهد، تصریح‌کرد: اطاعت از ولی‌امر مسلمانان از بایسته‌های انقلابی‌گری است و تمام برنامه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جامعه باید مبتنی بر آموزه‌های دینی باشد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهارداشت: اگر مردم در اجرای اقتصاد مقاومتی یک گام دیگر بردارند زمینه‌های اساسی ظهور محقق خواهدشد.

حجت الاسلام قرایی شهدا را نمونه بارز یک انقلابی مجاهد برشمرد و خاطرنشان‌کرد: انقلابی واقعی شهدا بودند که از بذل جان، مال و حتی آبروی خود برای حفظ انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی دریغ‌نکردند، لذا نسل جوان امروز هم باید حتی برای تحصیل و کار خود با دید انقلابی و طبق نیاز جامعه اسلامی برنامه‌ریزی داشته‌باشد.

لازم به ذکر است، در ابتدای مراسم مداحان اهل‌بیت(ع) به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه به ذکر مصایب و مناقب اهل‌بیت(ع) پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها