مسئول سازمان اردویی و راهیان‌نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان :

خانواده ها از راهیان نور در تربیت فرزندان خود بهره بگیرند

ترکمان گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور است و خانواده ها می توانند در تربیت فرزندان خود از راهیان نور بهره بگیرند.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۱۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سیدحسن ترکمان مسئول سازمان اردویی و راهیان‌نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان‌نور در حوزه‌های مختلف محلات، دانشجویی و دانش‌آموزی انجام می‌گیرد، افزود: در سال جاری 10 هزار نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور نیز از 16 بهمن آغاز شده و تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت همچنین پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال 7 هزار نفر به مناطق جنوب کشور اعزام شوند.
 
مسئول سازمان اردویی و راهیان‌نور سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه از اوایل اسفندماه ثبت‌نام اعزام به مناطق عملیاتی جنوب در پایگاه‌های بسیج و نواحی محلات آغاز خواهد شد، یادآور شد: اعزام گروه محلات از 29 اسفند آغاز می‌شود و تا 12 فروردین‌ماه سال 96 ادامه خواهد داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: شرایط اسکان و تغذیه 6 هزار نفر زائر فراهم شده است همچنین 85 هزار تومان به ازای هر نفر در حوزه محلات هزینه دریافت می‌شود.
 
ترکمان درباره ثبت‌نام راهیان‌نور در حوزه دانشجویی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام اکنون آغاز شده است و از 12 تا 28 اسفندماه اعزام دانشجویی انجام می‌گیرد.
 
مسئول اردویی بسیج همدان در پایان خاطر نشان کرد: راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور است و خانواده ها می توانند در تربیت فرزندان خود از راهیان نور بهره بگیرند.



ارسال نظرات