یادواره سردار شهیدحاج عبدالحسین برونسی در تربت حیدریه برگزار شد

یادواره سردار شهید حاج عبدالحسین برونسی و 5 شهید والا مقام دانش آموز بخش کدکن تربت حیدریه با حضور مسئولین و مردم ولایتمدار در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۳۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در ایام شهادت بانوی دو عالم و دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، به منظور تجلیل از مقام شامخ شهیدان به خصوص شهدای دانش آموز بخش کدکن یادواره این شهیدان و شهید حاج عبدالحسین برونسی برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا کدکن گفت: آسایش و امنیت ملت ایران مرهون و مدیون خون پاک همین شهیدان والا مقام است، چرا که مردم ایران در هر زمان بیدار و آگاه هستند و وقتی در کشوری صحبت از غیرت و ناموس می شود دیگر فرقی نمی کند که پیر باشد یا جوان.
 
وی ادامه داد: ما در جنگ دلاور مردی این دانش آموزان انقلابی و با بصیرت را شاهد بودیم.
 
سید آبادی ابراز داشت: چطور دشمن خبیث و جنایت کار بعثی از غیرت جوانان و نوجوانان ما در حیرت ماند و این وظیفه سنگین بر دوش تک تک ما جوانان و مسئولان می باشد که فداکاری ها وجان فشانی ها را قدر دانسته و نگذاریم که خدای ناکرده با بی تدبیری و کاری نابخردانه خون این شهیدان را پایمال نماییم.
 
وی افزود: باید رفتار و الگوی شهیدان را سرمشق زندگی و کار خود نماییم تا برای کشور به آبادانی و سربلندی و پیروزی برسد.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا کدکن سپاه ناحیه تربت حیدریه در پایان مراسم گفت: شهیدان رفتند تا ما بمانیم و با مجاهدت و پیروی از رهنمود های مقام عظمای ولایت حیله های دشمن راخنثی نموده و انشالله با توکل بر خدا ایرانی آباد همچون نگینی در این برهه از زمان در دنیا بدرخشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها