امام جمعه تربت حیدریه در رزمایش اقتدار بسیج:

ملت ایران با فتنه گران عاشورای ۸۸ آشتی نمی کند

امام جمعه تربت حیدریه با تاکید بر آمادگی همه جانبه نیروهای انقلابی برای دفاع از میهن اسلامی، جهاد و ارتقای رزمی را تا بر اندازی فتنه از جامعه بشریت ضروری دانست.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۳۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در رزمایش اقتدار بسیج در تربت حیدریه اظهار داشت: مبارزه با فتنه و براندازی آن مستلزم آگاهی و بصیرت است تا ضمن شناخت دقیق از فضای غبار آلود فتنه با موضع گیری مناسب و حرکت در مسیر ولایت آمادگی خود را در مواجهه با دشمن و عوامل مزدورش حفظ و ارتقا بخشید.
 
وی تصریح کرد: نیروهای انقلابی برای مبارزه با فتنه و فتنه انگیزی در قالب های متفاوت، باید آمادگی لازم را داشته باشند تا در زمان مقتضی با لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا در صحنه حضور یافته و توطئه جبهه استکبار را خنثی کنند.
 
عصمتی با انتقاد از کسانی که اخیرا آشتی ملی را مطرح کردند، افزود: برخی از سران فتنه که نقش بسزایی در وقایع اسفناک سال ۸۸ داشتند با تعبیر آشتی ملی قصد بازگشت به نظام را دارند و این در شرایطی است که تاکنون از کردار ناپسند خود در فتنه گری علیه انقلاب اسلامی توبه نکردند.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی ادامه داد: اگر مقصود فتنه گران از آشتی ملی آشتی با فتنه است، خداوند پاسخ ان را در قرآن کریم داده و فرموده: آنهائی که با خدا و رسول اکرم به محاربه برخاستند باید به جزای اعمالشان برسند و توبه کنند.
 
امام جعه تربت حیدریه خطاب به فتنه گران گفت: فتنه گران که بازیگران اصلی توطئه دشمن علیه نظام اسلامی بودند باید توبه و خود را اصلاح و خسارت های مادی و معنوی که بر پیکره نظام به بار اوردند را جبران کنند.
 
وی تاکید کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی با یکدیگر متحد و منسجم است اما با فتنه گران عاشورای ۸۸ و کسانی که به پرچم عزای سیدالشهدا(ع) اهانت کردند تا ابد قهر و آشتی نخواهند کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در این رزمایش اذعان کرد: نیروهای انقلابی ایران اسلامی هیچگاه بر سر انقلاب و نظام با دشمنان قسم خورده این ملت معامله و مذاکره نخواهند کرد و تا آخرین قطره خون خود کنار مردم و نظام و رهبر معظم انقلاب خواهند ایستاد.
 
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی گفت: رزمایش اقتدار بسیج با محوریت ۳ گردان بیت المقدس متشکل از ۶۵۰ نفر از بسیجیان بمدت ۳۶ ساعت در محل اردوگاه قدس واقع در گروه توپخانه ۶۱ محرم این شهرستان در حال برگزاری است.
 
وی افزود: گردانها بصورت تفکیکی هر کدام با انجام وظایف جداگانه در عملیات های تاخیری، مقابله با اغتشاشات و نا آرامی ها و همچنین امداد و نجات آموزش و تمرین های لازم را سپری و نسبت به برنامه های جدید بروزرسانی می شوند.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تاکید کرد: این رزمایش ها برای رسیدن به توان ایده ال بسیج در مواقع اضطراری و آمادگی در برابر تهدیدات با شرح وظایف تعیین شده سازمانی انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها