خبرهای داغ:
در وصیت‌نامه شهید سید حبیب‌الله آبفروش آمده است:

اینک، عاشورای دیگری بپا می‌کنیم

... و اما حسین جان! اگر در روز عاشورا نبودیم که یاریت کنیم، اینک در کربلای ایران شرکت می‌کنیم و عاشورای دیگری بپا می‌کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۸۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین شهید سید حبیب‌الله آبفروش در هشتم اردیبهشت 1342، در شهر قزوین به دنیا آمد. او را سید مجید نیز می‌نامیدند. پدرش سید صادق در کارخانه کار می‌کرد و مادرش سکینه نام داشت. تا پایان دوره  راهنمایی درس خواند و به عنوانپاسدار در جبهه حضور یافت. چهارم دی 1365، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سینه،شهید شد. مزار او در زادگاهش واقع است.

در متن این وصیت نامه می خوانیم:

خدایا! مگر این‌طور نیست که ما را با شفاعت به پیش خود می‌بریو برده‌ای؟ اما من کسانی را دیده‌ام که از غم این‌که دوستشان را به پیش خود فراخوانده‌ای، ناراحتند و می‌خواهند پیش آن‌ها بروند.

خدایا! در این مدت با رزمندگان خاصی برخورد کردم که هم‌چون شکارچی، در کمین و منتظر شهادتند و چون اسیری در زندان.

خدایا! لطف کردی مرا با این برادران آشنا کردی؛ چون وقتی این برادران در کنارم هستند، من همیشه در جبهه راحت‌تر از خانه یا در شهر هستم. اینجا مرغان آغشته به عشقی هستند که جایشان در این دنیا نیست.

... و اما حسین جان! اگر در روز عاشورا نبودیم که یاریت کنیم، اینک در کربلای ایران شرکت می‌کنیم و عاشورای دیگری بپا می‌کنیم.

به یادم دعای توسل در خانه بگیرید و در آن مصیبت مادرمان فاطمه(ع) را بخوانید و از مادرم می‌خواهم که مرا ببخشد که پسر خوبی برایش نبودم.

از خدا خواسته بودم که مرا قبل از مادرم از این دنیا ببرد؛ چون درد بی‌مادری درد بی‌درمان است و از برادران و خواهرانم می‌خواهم که مرا ببخشند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها