در راستای اجرای « طرح مهر ولایت»؛

دیدار با خانواده 167شهید و جانباز دوران دفاع مقدس در فریمان

در راستای اجرای « طرح مهر ولایت»؛ دیدار با خانواده 167 شهید و جانباز دوران دفاع مقدس توسط ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریمان صورت گرفت.
کد خبر: ۸۸۲۷۰۵۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در راستای اجرای طرح مهر ولایت در سال 1395 ، گروه هایی متشکل از فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی، فرماندهان حوزه های مقاومت و جمعی از پاسداران و بسیجیان با خانواده شهدا و جانبازان والامقام بسیجی، پاسدار و وظیفه  دیدارو سرکشی نمودند.

 رزمدار یکم پاسدار رضا مرزبوم فریمانی ، مسئول ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج فریمان درگفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: پایه های انقلاب بر روی خون شهدا بنا شده و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ثمره برکت همین ایثار و از جان گذشتگی شهیدان و جانبازان و ایثارگران  است.
 
وی ادامه داد: همه ما امروز مدیون خون شهدا هستیم و بایستی در راه ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و شناساندن آن به نسل سوم و چهارم انقلاب تلاش کنیم، لذا به منظور گرامی داشت مقام شامخ شهدا و ارج نهادن به خانواده ایثارگران و جانبازان  بحمدالله سپاه فریمان ازابتدای سال 1395 تا کنون این توفیق را داشته که در راستای اجرای طرح  مهر ولایت ازخانواده 164 نفر شهید والامقام  بسیجی، پاسدار و وظیفه و همچنین 3 جانباز گرانقدر بالای 70 درصد دیدار نموده و قوت قلبی برای بازماندگان شهدا باشد.

یادآور می شود؛ شهرستان فریمان تاکنون 308 شهید تقدیم انقلاب نموده  است که تعداد26 شهید پاسدار و مابقی شهدای بسیجی و وظیفه، فرهنگی، دانش آموز و جهادی و شهدای عرصه انتظامی بوده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها