خطیب جمعه توکهور و هشتبندی با تاکید بر ضرورت تبیین گفتمان انقلاب و رهبری به نسل جوان گفت: ترس دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار ولایت فقیه و پشتیبانی ملت از اصل ولایت است.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۵۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب، نشست هیئت یاوران ولایت شهرستان میناب با شرکت اعضاء و به منظور برنامه ریزی برای برگزاری نشست های بصیرتی رده ها و تبیین آخرین مواضع اتخاذ شده توسط رهبر و مقتدای کل مسلمین حضرت امام خامنه ایی (مدظله العالی) با سخنرانی خطیب جمعه توکهور و هشتبندی میناب برگزار شد.

در این نشست صمیمانه در فضایی صمیمی مواضع پیشوای مسلمین در خصوص انواع جهاد و اهمیت فراوان جهاد فرهنگی که قرآن از آن به عنوان جهاد کبیر نام می برد تبیین گردید.

حجت الاسلام محمد بارانی خطیب جمعه توکهور و هشتبندی در نشست هیئت یاوران ولایت شهرستان میناب با تبیین گفتمان ولایت فقیه گفت: تمام ترس دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار ولایت فقیه و پشتیبانی ملت از اصل ولایت است.

 حجت الاسلام بارانی با تأکید بر ضرورت تبیین ولایت فقیه افزود: مردم علاوه بر ابراز محبت و تبعیت از ولایت فقیه ، باید نسبت به فرمایشات ایشان حساس باشند و با تبیین گفتمان انقلاب و رهبری منظومه فکری امام (ره) تبین و برای نسل جدید بازگو شود.

امام جمعه توکهور و هشتنبدی اظهار داشت: اگر حکومت اسلامی به دست رهبر الهی مشروع نیافتد جامعه اسلامی از مسیر دین و ولایت فاصله می گیرد و حجاج ها بر منبر رسول الله می نشینند و مسلمانان را قتل عام می کنند .

وی  تاکید کرد: دشمنان نظام و انقلاب بخصوص آمریکا و انگلیس پلید با صرف هزینه های تبلیغاتی هنگفت می خواهند جوانان ما را از مسیر انقلاب و ولایت دور کنند و و می خواهند ملت را از ولایت جدا کنند.

بارانی با اشاره به فعالیت های مذهبی اهل تشییع و احداث حوزه های علمیه در انگلیس اذعان داشت: روند فعالیت و تربیت تشییع در انگلیس ربطی به اسلام ناب محمدی (ص) ندارد.

امام جمعه توکهور و هشتنبدی  تصریح کرد: باید همواره نقشه‌های دشمن را رصد و اهداف شوم آنها را شناسایی و در مرحله بعد برای مقابله با هجمه‌های دشمن برنامه‌ریزی کرد.

امام جمعه توکهور و هشتبندی گفت: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود ولی فقیه است و تا سکاندار این نظام و انقلاب مقام معظم رهبری است هیچ کزندی به نظام و نقلاب نمی توانند برسانند.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار