با ابلاغ پیام نوع دوستی و محبت؛

مردم تشیع و تسنن تربت‌جام به یاری سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان شتافتند

کاروان کمک‌های مردمی تربت‌جام با حضور امامان جمعه، جمعی از معتمدان و مسئولان در مجموعه مزار شیخ‌الاسلام احمد جامی بارگیری و به همراه هیأتی به نمایندگی از مردم خیراندیش این شهرستان عازم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان شد.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۹۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرپرست کاروان اعزامی در حاشیه بارگیری کمک‌های انسان دوستانه مردم تشیع و تسنن تربت‌جام به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان گفت: کمک‌های بسته‌بندی‌شده شامل ۱۲تن آرد، 1.5 تن برنج، ۳تن شکر، 1300 قوطی رب، 1200 بسته آب‌معدنی، 300 عدد روغن مایع ۴لیتری، 270 تخته پتو، انواع لباس ۲۵۵کارتن هرکدام متوسط ۱۰تکه، ۹۰جفت کفش و مقداری مواد شوینده، لوازم آشپزخانه، لحاف، قالی و ... است.
 
«حسن جامی الاحمدی» افزود: با توجه به خسارت‌های جدی ناشی از سیل که بیشتر در بخش زرآباد در شهرستان کنارک و روستاهای اطراف چابهار اتفاق افتاده کمک‌هایی تهیه به همراه گروهی به این منطقه سیل‌زده ارسال و پیام نوع دوستی و محبت این خطه به مردم نجیب چابهار ابلاغ شد.

نائب التولیت مزار شیخ احمد جامی اضافه کرد: اسامی افراد سرپرست خانوار خسارت‌دیده با هماهنگی شورای روستاها و هلال‌احمر تهیه‌شده و اقلام لازم بین آن‌ها توزیع شد که امیدواریم کمک‌های تحویلی بتواند اندکی از آلام و مصائب آنان بکاهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها