خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید :

رسالت بسیج اساتید تحقق اهداف انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: رسالت بسیج اساتید تحقق اهداف انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی است.
کد خبر: ۸۸۲۸۱۹۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سهراب صلاحی در آیین افتتاح ساختمان سازمان بسیج اساتید استان سمنان که در دانشگاه سمنان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان سمنان بیان داشت: دفتر مرکز بسیج اساتید در استان سمنان در کشور سومین دفتری است که پس از دانشگاه شیراز و فردوسی مشهد امروز در دانشگاه سمنان افتتاح می شود.

وی با اشاره به تبدیل انقلاب اسلامی به یک قدرت جهانی به بیان رسالت بسیج اساتید پرداخت و افزود: پایه قدرت علم است؛ به همین منظور و در این راستا کمک به علم و دانش و ایجاد حلقه علمی در دانشگاه ها از رسالت های مهم بسیج اساتید است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به چالش ایجاد شده در تمدن غرب در دنیای امروز بیان داشت: نقشه راه هر تمدنی در دست علوم انسانی است و باید باید با فکر و علم چالشها و بن بستهای تمدن غرب را نشان داد.

صلاحی گفت: بسیج اساتید از زمانی که به میدان آمد موفقیت های بسیار زیادی را در عرصه های مختلف کسب کرده است و باید گفت ایران با کمک بسیج اساتید مباحث کلان جامعه را حل میکند.

وی با بیان سبقه علمی و پیشینیه دانشی ایران افزود: اگر زبان فارسی را از جهان حذف کنیم فرهنگ جهان ناقص میشود.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه نزاع ما با آمریکا نزاع تمدنی است نه نزاع منافع اظهار داشت: وقتی نزاع تمدنی شد حل نخواهد شد.

صلاحی با بیان اینکه آمریکا در تاریخش بیشترین هزینه را برای مقابله با ما کرده است، ادامه داد: آمریکا قابل اعتماد نیست و این نزاع با مذاکره حل نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها