مصطفی برزگر
مدیر کمیته امداد آبدانان گفت: امسال 400 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان به اردوهای زیارتی، تربیتی و تفریحی اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۲۸۲۳۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، "علی جاسمی"، مدیر کمیته امداد شهرستان آبدانان،اظهار داشت: امسال 3 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی، تربیتی و تفریحی اعزام شده‌اند.

وی افزود:خانواده‌های بهره‌مند شده از خدمات اردویی این نهاد، مددجویان دانش‌آموز، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها بوده و برنامه‌های اردویی هم شامل اردوهای زیارتی مشهد مقدس، عتبات عالیات، مرقد مطهر امام «ره» و راهیان نور بوده است.

وی، بیان داشت: جهت برگزاری این اردوها بیش از 437 میلیون ریال از محل اعتبارات فرهنگی این نهاد و همچنین مشارکت افراد نیکوکار هزینه شده است.

جاسمی، تصریح کرد: ازآنجایی‌که استان ایلام با بیش از 400 کیلومتر مرز مشترک با کشور یکی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بوده است در طول سال برگزاری اردوهای راهیان نور مددجویان این شهرستان در مناطق عملیاتی مهران و دهلران از برنامه‌های اردویی حوزه فرهنگی شهرستان آبدانان است.

مدیر کمیته امداد شهرستان آبدانان، خاطرنشان کرد: در همین ارتباط امسال بیش از 100 مددجوی موردحمایت کمیته امداد این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور از منطقه عملیاتی شرهانی در شهرستان دهلران استان ایلام بازدید کرده‌اند.

وی به خدمات فرهنگی این نهاد به خانواده‌های مددجو اشاره کرد و گفت: امسال تاکنون بیش از ۵۹۰ میلیون ریال اعتبار در زمینه خدمات تربیتی، علمی، آموزشی و افزایش سطح بینش خانواده‌های مددجوی این شهرستان هزینه شده است.

جاسمی افزود: از تعداد بیش از یک هزار نفر دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در آبدانان، ۶۶۷ نفر آن‌ها دانش‌آموز و ۳۴۴ نفر دیگر نیز دانشجو هستند که تمامی خدمات ارائه‌شده به آنان رایگان است.

 
ارسال نظرات