خبرهای داغ:
همزمان با آغاز اردوهای راهیان نور

نرم افزار «راهیان 25» روانه بازار شد + لینک دانلود

نخستین نسخه نرم افزار جامع راهیان نور با نام «راهیان 25» با امکانات مختلف و متنوع مرتبط با اردوی راهیان نور تولید شده است و به رایگان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۲۸۷۵۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، همزمان با آغاز اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور؛ نرم افزار کاربردی راهیان نور، با هدف تعمیق تفکر انقلاب اسلامی و آشنایی اقشار مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با راهیان نور و ارتباط با آن ها بعد از زیارت اماکن دفاع مقدس طراحی نرم افزار ویژه موبایل با نام «راهیان نور» وارد بازار شد.  

نرم افزار «راهیان 25» به منظور استفاده هرچه بهتر از فضای مجازی به همت ستاد راهیان نور استان اصفهان طراحی و راه اندازی شده است و نخستین نسخه از جامع ترین نرم افزار راهیان نور با عنوان «راهیان ۲۵» تهیه و تنظیم شده است که قابل نصب بر روی گوشی های اندروید را دارد.

اطلاعات کل شهدای استان اصفهان، اطلاعات عملیات انجام شده توسط رزمندگان استان بهمراه قابلیت جستجو، آشنایی با مناطق تفریحی شمال غرب غرب و جنوب کشور، امکان ثبت نام به عنوان خادم الشهدا در مناطق عملیاتی، امکان ارسال خاطرات و محتوای صوتی و تصویری بازدیدکنندگان و ذکر شمار از جمله امکانات این نرم افزار است.

این نرم افزار دارای دو بخش «آنلاین» و «آفلاین» است که بخش آنلاین آن بصورت روزانه بارگذاری می شود و در آینده نیز وصیت، خاطرات، تصاویر و کلیپ های کلیه شهدای استان در این نرم افزار بارگزاری خواهد شد.

حجم این نرم افزار ۶٫۹ مگابایت است و علاقمندان می توانند جهت دانلود نسخه اندرویدی نرم افزار راهیان 25 بر روی لینک ذیل کلیک کنند.

http://jangoderang.ir/resources/shohada/upload/1486659914.apk


ارسال نظرات