خبرهای داغ:
در راستای احکام صادره از هیأت بازرسی انتخابات کشور

چهارمین جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان برگزار شد

چهارمین جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان با حضور اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان و اعضای هیئت نظارت استان درمحل هیئت نظارت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۵۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، در چهارمين جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان، معینیان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی و رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان ضمن معرفی اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان به تشریح اقدامات هیأت بازرسی پرداخت.

ایشان تشکیل هیأت بازرسی را مستند به ماده 31 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 66 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران بر شمرد و افزود: در همین راستا وزارت کشور مسئول اجرای حسن جریان انتخابات می باشد لذا به منظور صیانت از آراء مردم در انتخابات شبکه بازرسی در وزارت کشور ، استانها و شهرستانها تعیین و تشکیل می شود .

معینیان با تاکید بر برگزاری منظم جلسات هیأت بازرسی انتخابات استان لزوم برگزاری جلسات آموزشی برای اعضای هیأت بازرسی انتخابات ، بازرسان و سربازرسان را امری مهم برشمرد .

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین عربی رئیس هیأت نظارت انتخابات با اشاره به این که امانتداری یکی از نشانه های مومن است، گفت: یکی از این امانت ها اشرافیت به قانون می باشد .

وی افزود: از خواسته هایی که همه مسئولین نظام به دنبال آن می باشند این است که انتخابات طبق قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار گردد لذا در این راستا می بایست تعامل دستگاههای متولی امر انتخابات بر طبق قوانین و مقررات باشد .

ایشان رعایت اصول بی طرفی را در بین عوامل اجرایی و بازرسی انتخابات را موضوعی مهم دانست .

در پایان اعضای حاضر در جلسه مطالب و نقطه نظرات مهم و قابل ذکر را بیان نمودند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها