خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد

پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان همدان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت: در سال جاری 30 میلیارد ریال وام اجرای طرح‌های افتصاد مقاومتی به افراد متقاضی در شهرستان همدان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۸۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فعا‌لیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: در سال جاری 30 میلیارد ریال وام اجرای طرح‌های افتصاد مقاومتی به افراد متقاضی پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات در عرصه‌های مختلف پرورش زنبور عسل، عرقیات، اسانس گیری، پرورش ماکیان، پرورش طیور وغیره پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، این طرح‌ها باعث ایجاد اشتغال برای 200 نفر شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی ابراز داشت: بسیج سازندگی موفق به آموزش950 نفر در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در پایگاه‌های سپاه ناحیه همدان شده است.

گلیان با تأکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مسئولین و مردم ما باید فقط به خود اتکا داشته باشند و هیچ امیدی به بیگانگان نداشته باشند.

وی عنوان کرد: ما باید اقتصاد خود را را با تکیه بر توان داخلی درست کنیم چراکه دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به اقتصاد کشور مان بوده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات