خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود:

اجرای برنامه های فرهنگی،هنری، گامی در پیشگیری از معضلات اجتماعی

آشوری در جلسه برنامه ریزی برنامه های پیشگیری از معضلات اجتماعی گفت: برنامه های فرهنگی و هنری در پیشگیری از معضلات اجتماعی در جامعه اثرگذار است.
کد خبر: ۸۸۳۰۵۸۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری در جلسه برنامه ریزی برنامه های فرهنگی و هنری در پیشگیری از معضلات اجتماعی بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگ  و هنری با محتوا در پیشگیری از معضلات اجتماعی برای خانواده های موثراست.

آشوری گفت: هدف ازاین نشست ارائه طرح و برنامه های فرهنگی وهنری جهت اجرایی شدن در شهرستان است تا بتوانیم گامی موثر در پیشگیری از معضلات اجتماعی برای آشنایی خانواده ها و بخصوص جوانان در این زمینه در سال آینده برداریم.

وی افزود: در این جلسه کارشناسان فرهنگی وهنری طرح و پیشنهادات خود را در رابطه با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری جهت آشنایی خانواده ها و جوانان از آسیب های و معضلات اجتماعی و کاهش آن ارائه دادند که از جمله آنها( کارگاهها وهمایش های آموزشی با حضور اساتید و کارشناسان برجسته برای خانواده ها و جوانان زیر مجموعه و عموم درزمینه آشنایی با فضا های مجازی ، بازیهای رایانه ای غیر مجاز، افسردگی، اعتیاد ، طلاق در سال آینده برگزارگردد.

آشوری تاکید کرد: جشنواره های داستان کوتاه ، نمایش، ساخت فیلم و نمایشگاه عکس و ... در زمینه های آشنایی با آسیب ها ومعضلات اجتماعی  بصورت فصلی در سال ٩٦ در نقاط مختلف و بخصوص کمتر توسعه یافته شهرستان برگزار گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها