خبرهای داغ:
با حضور سردار عروج:

سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه امام(ره) قزوین برگزار شد

مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با حضور سردار عروج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۲۲۰۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح  یکشنبه مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با حضور سردار عروج مشاور فرمانده سپاه پاسدارن، مسئولین سازمان بسیج دانشجویی و مسئولین دانشگاه در سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد.

سردار عروج که به عنوان مهمان ویژه به این مراسم دعوت شده بود با بیان نکاتی در مورد شهادت حضرت زهرا(س) به دانشجویان را اینگونه میگوید که اولین ولایتمدار عالم حضرت زهرا(س) بوده است.

وی در ادامه افزود: جنگ دیروز و جنگ امروز فرق بسیار زیادی وجود دارد. جنگ الان جنگ کاملا هوشمندیست.

خدا به این جوانانی که رفتند وشهید شدند گفته زمانی فرا خواهد رسید که در نبود شما از زبان شما حرف میزنند و از دستان شما اقدام میشود؛ نباید بگذاریم که سرم مارا کلاه بگذارند، بلکه باید فکر کرد و به گذشته خود نگاه کنیم.

عروج در ادامه صحبت های خود با اشاره به شخصیت و بیانات رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) گفت: بعد از آن نامه معروف که به یکی از رئیس جمهور های اروپایی نوشت فیلسوف روسیه ای اینگونه در مورد امام(ره) می نویسد: ما متحیریم که این چه شخصیتی است.

عروج در ادامه در پاسخ به برخی از سخنان گفته شده در مورد وقایع انقلاب گفت: اگر آن مسائل محرمانه بود چگونه این ها به آن دست یافتند و نظر میدهند؟

در ادامه مراسم پدر شهید مدافع حرم، رسول خلیلی از ویژگی ها و خصوصیات فرزند شهیدش گفت.

در انتهای مراسم و با حضور پدر شهید قزوینی مدافع حرم، شهید حجت اسدی و پدر شهید رسول خلیلی و مسئولین سازمان بسیج دانشجویی و دانشگاه قرعه کشی پنج کمک هزینه سفر به مشهد مقدس انجام شد.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها